هوالناصر

سلام در مورد این مصاحبه ی زیبا هیچی نمیگم فقط و فقط پیشنهاد میکنم بخونیدش

..............

1) سلام دوست عزیز
این پاکی ارزشمند رو به شما تبریک میگم.
لطفا خودتون رو معرفی کنید. میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.

مهدی هستم .4سال بود مبتلا بودم و روز1مرداد1396 قصد کردم دوباره متولد بشم.

2) مطالب سایت تا چه اندازه برای شما مفید بودن؟ و بیشتر از چه مطالبی استفاده کردید؟

من سه بار تصمیم گرفتم پاک بشم اما هی نشد دوباره شکست دوباره گریه دوباره شروع از اول همش به خاطر یه گناه که داشت تموم زندگی رو نابود می کرد. تا یه روز رفتم تو سایت شما و صوت فوت و فن پیروزی رو گوش دادم. نمی دونم پرا ولی حس می کردم این صدای زیبا داشت من رو تغییر می داد . فردا دوباره صدا رو گوش دادم و توهمم نسبت به صدا دیگه واقعیت بود . واقعا داشت تغییرم می داد تا روز 1مرداد سه بار این صدا رو گوش دادم ودفعه چهارم که صدا رو گوش دادم تصمیمم رو گرفتم برای ترک. از اون روز تمام کارای توی سایت رو که گفته بودید انجام دادم . واقعا بعد روز دهم اگه به تصمیمت مصمم باشی دیگه استمنا سراغت نمی آید و بعد روز دهم در واقع داری پوچی های گذشتت رو جبران می کنی.تا روز چهلم که واقعا احساس خوبیه و تا حسش نکنید نمی فهمید چی دارم میگم.این هم صدای اقا رضای گل:

لینک

3) پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو با چه چیزی حاضرید عوض کنید؟

روزچهلم واقعا حسه خوبیه یعنی حس پاکی یعنی حس رضایت یعنی روزی که تمام خاطره های پوچ گذشتت رو ریختی دوباره دل سپردی به منبع تمام خوبی ها وشادی ها یعنی خدا

...............

4) از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین و این دوره پاکی رو پشت سر بذارین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟

من به خاطر اینه سه بار شکست خورده بودم دیگه نا امید شدم دفعه سوم روز 84شکست خوردم ولی تا به حال و تو تجربه های قبلی هیچ وقت این حسی که الان داشتم رو نداشتم.

5) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

این موقعیتی که تو هستم رو واقعا مدیون دوستان عزیزم در سایت مرکز نزدیکی به خدا مدیونم چون هر وقت ناامید می شدم به سایت مراجعه می کردم و دوباره یه انرژی می گرفتم برا ادامه مسیرو الان واقعا احساس خوبی دارم و فک میکنم زمانی که تو ترک بودم بهتر زمان زندگی بود چون داشتم برای رسیدن به هدفم می جنگیدم در کل این موقعیت کنونیم خیلی خوبه.

6) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

قرار نیست ما تو دوره 40 روز اصلا شکست نخوریم به شکست نزدیک نشیم این یعنی قرار نیست کاری کنیم شهوت به سراغ یه نفر دیگه قرار اینقدر خودمون رو قوی کنیم که وقتی اومد شکست بخوره

...............

7) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟

اما نوبت می رسه به سوخت حرکت تو مسیر ترک یعنی انگیزه .انگیزه ما در راه باید این باشد که اگر مصمم باشی خدا را در کنارت داری

8) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)

بهتون توصیه می کنم که حتما فیلم در جستجوی خوشبختی رو نگاه کنید چون واقعا به ادم انگیزه میده.

9) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.

خودارضایی : ویرانگر زندگی

عوارض:کبودی جای مشت (خودارضایی)

مرکز نزدیکی به خدا: سالن تمرین و آموزش برای مبارزه با شهوت

پاکی : پیروزی در نبرد با شهوت

نماز:نوشابه انرژی زا

چهلمین روز:روز پیروزی

10) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟

با خودم قرار گذاشته بودم اگه پاک شدم برم مشهد و هفته ی دیگه دارم میرم و برا همه ی دوستان دعا می کنم که موفق بشن .

11) بخشش و رحمت خدا رو تا چه حد دیدید یا احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.
و آیا این دید تغییری داشته؟

واقعا قبل از ترک احساس می کردم برای خدا قریبه شده ام .کاری بامن ندارد ولی الان دوباره خدا را در کنارم حس می کنم .

...........

12) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟

پدر و مادر کلا از این مساله اطلاعی نداشتند ولی  دوستانم خیلی دیدشون نسبت به من عوض شده.

13) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟

من تصمیم گرفتم البته این تصمیم رو از بچگی ام گرفتم که پزشک مغز و اعصاب شوم ولی استمنا مانع بودم و ان برهه جهار ساله من رو از هدفم دور کرد به همین خاطر تصمیم گرفتم با اینترنت تا 2 سال خداحافظی کنم و این تصمیمم رو بعد از برگشتن از مشهد عملی می کنم . به همین خاطر در برنامه های جدید سایت فک نکنم بتونم شرکت کنم اما از بخش اعلام پاکی و نظرات خیلی خوشم می اومد.

14) در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟
میتونید اون کار رو اعلام کنید، و بعد از انجامش هم گزارشش رو به ما بدید (چه در قالب عکس، و یا صرفا نوشته) تا ما هم این عمل خیر شما رو در یک پست درج کنیم.

قصد کردم اگه پاک بشم و دکتر مغز و اعصاب شدم روز های پنج شنبه ویزیتم رایگان باشد.

..............

15) و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید.

 فقط یه چیزی بگم که شاید خیلی ها نگفتن مهم اینه که تو مسیر خودت رو باور داشته باشی تا پیروز بشی. و در اخر اگه تلاش کنی و از خدا کمک بخوای حتما پیروز می شی. به امید روزی که همه ی انسان ها پاک بشن.

 

یا حق