سلااام به همه ابجی ها و داداشای گلم 

بنده مسعود خدمت گذار سابق سایت هستم که باز تونستم لیاقت خدمت گذاری به شما رو کسب کنم ان شاالله که بتونم وظیفه ام رو به بهترین شکل انجام بدم

ان شاالله با اسم یا صاحب الزمان جوابگوی سوالات شما عزیزان خواهم بود

حالا این هایی که گفتم چه ربطی به عنوان مطلب داشت؟؟ عرض میکنم...

لطفا به ادامه مطلب برید تا براتون توضیح بدم😉😉😉

به خاطر بازگشت دوباره به سایت به خود و به تمامی شما عزیزان شیرینی میدم اونم از نوع درجه 1 بیا و ببین

یه سری عکس طراحی کردم که برای اعلام پاکی به دردمون میخوره و همچنین انگیزه برای ترک رو بیشتر میکنه به این شکل که شما هرروز عکس مربوط به خودش را میذاری پس زمینه موبایلت و هربار که اومدی سر موبایلت چشمت بیفته به عکس و یادت میفته که تو در دوره پاکی هستی و نباید زیر قولت بزنی

40 تا عکسه که حجمش هم جمعا 21 مگه وچیزی نیست پس خیالت راحت دانلود کن و حالشو ببر

قراره که اینجا با هم بترکونیم پس منتظر پیام های بعدیم باش رفیق 

کلی سورپرایز دیگه دارم

موفق باشی یاعلی

    دانلود والپیپر های پاکی

درضمن حتما باید روی موبایلتون برنامه rar رو نصب داشته باشین اگه اونو ندارین میتونید از لینک زیر دانلود کنید👇👇👇

    دانلود برنامه rar برای اندروید 

لطفا اگه موقع دانلود و یا استفاده از فایل به مشکلی برخوردین در قسمت نظرات اعلام کنید ممنووون