بسم رب الحسین (علیه‌السلام)

 
سلام خدمت همه داداشا و آبجی‌های گلم😍
امیدوارم در مسیر پاکی موفق باشید و هر چی زودتر بتونین از دست این گناه اعتیادآور و مضر راه شید😉
خوب بریم سراغ سوال و جواب.
شرمنده یه خورده طولانی شده حوصله کنید.
 سلام و تبریک بابت این پاکی ارزشمند
خودتون رو معرفی میکنید؟
سلام. بنده با نام کاربری یه خوشبخت تو سایت فعالیت دارم 🤗
خب یه خوشبخت عزیز مدت ابتلا و سنتون رو هم به ما میگید؟
من حدود ۴ یا شاید هم ۵ سال مبتلا این گناه بودم متاسفانه 🥺 الان ک ۱۹ ساله‌مه خیلی راه دارم برای طی کردن و لذت بردن از زندگیم🙂❤️
 
مشاهده متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب...
از کی تصمیم گرفتید که این بیماری رو ترک کنید؟
حقیقتش من از همون روزی که گناه رو شروع کردم تصمیم گرفتم ترک کنم اما نمیشد هر دفعه شکست میخوردم هر دفه توبه میشکستم هر دفه از دست خودم ناراحت میشدم تا اینکه با سایت توبه ۹۴ (سایت قشنگتون) آشنا شدم💪
در راه این پیروزی چه کسانی و چه چیزهایی کمکتون کردند؟
تو مسیر ترک هیچ کسی جز امام حسین رفیق و همدمم نبود.🥺
یعنی چطور بگم آقام حسین شده بود رفیق دوران ترکم من از گناهم به هیچ کس چیزی نگفتم و شبا موقع چله پاکی با امام حسین درد و دل میکردم و ازش کمک میخواستم و صب با سلام ب آقا روزمو شروع میکردم.
تنها رفیقم حسین بود🙂
سایت شما که چی بگم شبیه نقشه راه بود برا من😅
 پاکی چه حسی داره؟ :)
 پاکی یه حس عجیب و غریبیه که نمیتونم توصیفش کنم 🙂
اصلا انگاری یه آدم دیگه‌ام با یه روحیات دیگه.
من پاکی رو به بارون تشبیه میکنم یعنی زندگی قبلیتون میشوره و پاک می‌کنه 🙃
چه تشبیه زیبایی
در طول دوره ی ترک کدوم کار خودتونو بیشتر دوست داشتید و الان دوست دارید اون کار رو ادامه بدید؟
 من توی دوره ترک درد و دل کردن با امام حسین رو خیلی دوست داشتم و دارم.🥰
اصلا آدم آروم میشه وقتی با یکی حرف میزنه و من حتی حاضرم بگم جواب حرفام رو هم با انعکاسش تو زندگیم میگرفتم 😇
 به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟
 من حقیقتش یه دوره چهل روزه پاکی اول داشتم که متاسفانه شکست و یه سال از اون دوره گذشت که تونستم یه رکورد جدید بزنم و از ۱۲ تیر ۹۸ که پاکم😍🤗
این دوره به خودم ۱۸ میدم
اون دو نمره که کم کردم برای سهله‌انگاری تو نماز اول وقت به خصوص نماز صبح‌هامه
اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.
 گناه؛ ظلم به خود
خدا؛ مهربون‌ترین وجود
توبه ۹۴؛ سفیة نجاة
امام زمان؛ اشک
پاکی؛ بهترین هدیه
در زندگیتون بعد از ترک تغییری رو احساس کردید؟
 من بعد از ترک اصلا زندگیم عوض شد بدون اغراق میگم.اون حالت پریشونی به شادی تبدیل شد.غم و غصه به خوشحالی.
خیلی از کسایی که قبلا باهاشون مصاحبه کردیم اعتقاد داشتند بعد پاکی 40 روزه حضور خدا رو بیشتر حس میکنند ، شما هم اینو حس کردید ؟
 اصلا آدم بعد از دوره پاکی حس میکنه یکی همیشه حواسش بهش هس و اینو بیشتر تو تنهایی ها تو خونه و جامعه حس میکنی.
من حتی کنکور که هیچی نخونده بودم رو هم عالی دادم و دانشگاه دولتی قبول شدم اینم مطمئنم هدیه خدا بوده بهم.
آیا در سایر چله ها شرکت کردید یا قصد شرکتشو دارید ؟؟
 من تنها چله زیارت عاشورا گرفتم و خیلی هم تاثیر گذاشت حتما پیشنهاد میکنم دوستان انجام بدن.
تازگیا قصد دارم چله قرآن کریم هم شرکت کنم ان‌شاءالله
ان شاءالله
مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین، چه چیزهایی بودن؟ و چطور تونستین بر اونها غلبه کنین؟
 مهمترین و اصلی‌ترین مانع من میشه گفت گوشیم بود که همیشه طناب رفتن تو چاهم بود، دیگه بازش نکنم همون بحث سایت و فیلم‌های مبتذل. من به بهونه کنکورم و درسم گوشیمو خاموش کردم و تحویل خانواده دادم و تا چهل روز یا حتی بگم چون کنکور ما چندبار تغییر کرد نزدیک دوماه گوشی رو از خانواده نگرفتم و خوش گذشت. حتی بعد از اینکه گرفتم بازم خطر رفع نشده بود اما این دفعه درست استفاده کردم و بجای سایت مبتذل از سایت‌های مذهبی استفاده کردم.
 به نظر شما چرا برخی افراد هر چه تلاش میکنن اما حس میکنن فایده نداره و به نتیجه نمیرسن؟
 به نظر بنده چون این افراد هنوز از لذت گناه متنفر نشدن. به قول حاج حسین یکتا میگفتن رفقا اگه لذت گناه براتون زهرمار بشه از شهدا هم میزنید جلو. این دوستان هنوز که هنوزه متاسفانه از گناه لذت میبرن و همین باعث شکست پی در پی میشه.
بعد از مدتی دیگه لذت نداره و فقط شده عادت که اون موقع تغییر عادت خودش یه بلا دیگه‌س و به همین راحتی نمیشه عوضش کرد.
بعد از این پاکی حاضرید چیکار کنید که 1 نفر یا چند نفر خوشحال بشن و اونو ظرف دو هفته برای ما بفرستید تا ما اونو در سایت قرار بدیم ؟
 کار خاصی مد نظر بنده نیس.🥺
فقط میتونم بعنوان مدیر سایت به دوستای عزیز کمک کنم و از تجربیاتم براشون بگم.
احساس خوشبختی میکنید عمیقا ؟
 کنار آقام حسین مگه میشه احساس خوشبختی نکرد ؟!
اگه این حس خوشبختی نیست پس چیه؟!
من عاشق زندگیمم️️🙂❤️
چه خوب :) خدا رو شکر
و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید.
 در آخر داداشای و آبجیای گلم منم یه روزی مثل شما داشتم میجنگیدم با این گناه و هنوزم میجنگم چون یه غفلت باعث یه عمر پشیمونیم میشه،فقط تا خودت نخوای نمیتونی ترک کنی
پس اگه نتونستی ترک کنی خودت نخواستی.
از طرف امام حسین دعوتنامه دارم براتون
پاک باش اربعین آقا میخرت حرم.💌
رفاقت با امام حسین رو یادتون نره.
اگه حرفی و حدیثی بود زیر همین مصاحبه کامنت بزارین حتما جواب میدم.
بازم شرمنده طولانی شد.
خیلی ازتون ممنونیم که وقت گذاشتین و تجربه های قشنگ خودتون رو با ما درمیون گذاشتین
از طرف کادر مدیریت توبه94 صمیمانه ازتون متشکریم و امیدواریم همه دوستان خوبمون به زودی حس و حال قشنگ پاکی رو تجربه کنن
در پناه حسین و خدای حسین(ع)