سلااااام

اینجا یه مصاحبه دیگه داریم. یه مصاحبه خیلی قشنگ و خوندنی.

مصاحبه از عزیزی که دیدن پاکی اون، برای خود من خیلی مسرت بخش بود.

امیدوارم خوندن این مصاحبه زیبا، برای شما هم لذت بخش باشه.

رهایی از قفس

1) سلام برادر خوبم
لطفا خودتون رو معرفی کنین(همین که نام کاربریتون رو بگین هم کافیه، میتونین در صورت تمایل سنتون رو هم بفرمایید)
امیرحسین هستم...۱۶ساله با نام کاربری یک عمر خوشبختی

بیایید به ادامه مطلب

  

2) از حس و حالی که الآن دارید برامون بگید. اینکه تونستید دوره چهل روزه رو تمام کنید چه حس و حالی داره؟
خب به طبع و مثل تمامی اعضایی که پاک شدن حالم فوق العادست...
خیلی خوب و عالی سرزنده و شاداب...
باید خودتون ترک کنید تا بفهمید چی میگم بچه ها...

3) آیا قبل از آشنایی با سایت هم اقدام به ترک کرده بودین؟ تا چه حد نتیجه بخش بوده؟ 
بله معلومه که اینکارو کرده بودم...سرجمع تا یک ماه پاک بودم فکر کنم...
اما بی برنامه به هیچ دردی نمیخورد...

4) به نظرتون چه عامل یا عواملی در ابتلای شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟
واااای تو رو خدا نگید که در حالی که سوالو میخوندم یک حس بد و تیره و یک حسرت بزرگ توی دلم نشست...
من مهم ترین عامل رو بی اطلاعی میدونم خیلی از بچه های پاکمون ناخواسته وارد این گناه میشن و بعد که معتاد شدن میفهمن چه گناهی دارن انجام میدن...

5) فکر میکنید علت اصلی روی آوردن افراد به این عمل چی هست؟
از نظر بنده هرکس به یک علت وارد گناه میشه یکی از روی افسردگی یکی ناراحتی و شکست در مراحل زندگی و یا هرچیزی که خودتون فکر کنید...
شاید در ابتدا مسکن خوبی برای دردهامون باشه!

6) به نظر شما والدین چه نقشی در عدم ابتلای فرزندشون به این عمل میتونن داشته باشن؟
همــــــــــــــــــــه کاری میتونن انجام بدن به خدا....
عامل اصلی اینه که نمیان با بچه هاشون راحت باشن...
خجالت و یا یک سری تعصبات قدیمی و اشتباه مذهبی باعث میشه که در این موارد چیزی نگن...
خود من اگه پدرم یا مادرم بهم میگفتن در مورد این گناه عمرا بهش مبتلا میشدم...
نقش فوق العااااااده مهمی بر دوش والدین ماست...

7) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟
دست رو دلم نزارید به خدا دیووونه میشم با این سوالات...حتی نوشتن از اون موقع حالم رو خراب میکنه!
من صورتم چندین سال شدید پر از جوش شده بود و انرژی بدنم خیلی کم...همیشه خسته بودم و حال انجام کاری رو نداشتم یک عاااالمه لاغر شده بودم...یک مشکل دیگه ای هم بود که نمیگم ولی الان الحمدالله همشون رفع شده...

8) انگیزه شما برای ترک چی بود ؟ (مهمترین علتی که به خاطرش ترک کردین چی بوده؟)
ببینید این فلسفه ی ساده ای داره...
من برای شادی خدا و اهل بیتم ترک کردم چرا که خیلی خیلی از دست خودم ناراحت بودم و دلم میشکست و همیشه گریه میکردم که دل مهدی فاطمه رو شکستم...
تاثیر هایی که این گناه به زندگی من داشت از بعد روحانی ورای چند خط نوشته در اینجاست ولی قول میدم همینجا یک متن کامل و مفید در همین زمینه براتون بنویسم و به عنوان یک پست در سایت منتشر بشه...
اما ساده بگم من اهل بیت و خدا رو برای خودم و رشد و کمال خودم میخوام و این یعنی بخاطر خودمم بوده که ترک کردم...

9) به نظرتون مهم ترین کارایی که کردین یا نکردین تا به سمت این عمل نرید چی ها بودن ؟(رمز موفقیتتون رو به ما بگید).
ببینید دوستان من بارها توسل کردم گریه کردم قول دادم به خدام و یا هرچیز دیگه ای که بگید...
التماس میکنم دقت کنید...
بخدا قسم که تا خودتون حرکت نکنید و اراده نداشته باشید محکم میگم هیچ وقت پیروز نمیشید...
روش های سایت کامله...وااقعا اراده کنید و تصمیم بگیرید تا پاک بشید...
موفقیت در اراده و توسل با همه!

10) مهم ترین موانعی که باهاشون مواجه شدین چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتین ؟
صدالبته اینترنت گوشیم بود که الحمدالله اینبار با این که همه چیز در اختیارم بود اصلا به طرف گناه نرفتم و تونستم کنترلش کنم...
هرکسی خودش میدونه چه عاملی موجب شکستش میشه...
از همون اول جلوی فکر رو بگیرید...
مطمئنم موفق میشید فقط باید بخواید...

11) آیا کتاب، متن یا نوای خاصی توی این مدت بهتون کمک میکرد؟ اگه آره لطفا معرفی کنین 
والا چیز خاصی نبود من سعی کردم خودمو سرگرم کنم با هرچیزی که میشد...
ففط همین :)

12) به نظرتون چرا بعضیا انگیزشون رو برای ترک از دست میدن و حس میکنن نمیتونن ترک کنن ؟
خودمم این رو تجربه کردم...
بعد از ۸۰ روز پاکی ۴۰ روز پاکی شکست خورده بودم و زندگیم از هم پاشیده بود و از دنیا ناامید بودم و اصلا برام معنی نداشت...
انگیزه اگه از بین بره موفق نمیشید بچه ها...
باید یکبار برای همیشه تمام نفرتتون رو از شیطان در عمل نشون بدید...
من میدونم شما قادر به انجامش هستید...

13) آیا برای شما هم پیش اومده بود که ناامید بشین از ترک، و یا انگیزتون رو از دست بدید؟
اگر آره، چطور تونستید این حالت رو پشت سر بذارید؟
تو سوال بالا جواب دادم فقط بگم دوستان ما متاسفانه دلمون با امام حسین و خدا همراهه ولی عملمون در صف دشمنان ایشون قرار گرفته...
یک لحظه الان امام زمان رو ببینید جلوتون...تصورش کنید و با خودتون بگید الان میرم گناه میکنم...خدایی خجالت میکشید....مثل یک شیشه رفلکسه این ماجرا اونا ما رو میبینند ولی ما نمیبینیمشون...
بزرگ ترین ذکر عملی رو از اقای بهجت خواستن...
ایشون گفت الم یعلم بان الله یری(ایا انسان نمیداند که خدا او را میبیند؟)
و در برابر این خدای بزرگ کوچک ترین گناه هم بزرگه بچه ها...
چه برسه به این گناه لعنتی...

الم یعلم بان الله یری

14) آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟ (اگه آره میتونین درصورت تمایل تعریف کنین)
من دفعه قبلی بود که پاک شدم و نیت کردم اگه پاک شدم امام حسین بهم کربلا بده...
و اتفاقا کربلام جور شد و رفتم...
الانم که در عین ناباودی سفری به قم و مشهد مقدس داشتم که کاملا نگاه امام رو روی خودم حس میکردم و خدایی خیلی بهم حال دادن...
دمشون گرم عاشقشونم...

15) رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی کرده؟
اونا که عشقـــــــــــــــن هیچ وقتم ولمون نمیکنند ولی حداقل الان بخاطر این گناه خجالت زدشون نیستم اونا هم اجر اراده منو میدن....
به قول معروف: معشوق زیر بار منت عاشق نمیماند...

16) خوب با توجه به چیزای خوبی که الان به دست اوردین برنامتون برای آینده چیه ؟

برنامه های بسیار و سرگرمی های زیاد....
هم در امور عبادی و هم دنیایی...
شروع یک تغییر بزرگه!
التماس دعا دارم دعام کنید بچه ها...


17) همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه
آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟
صد البته...
اگه بتونم قصد دارم چله نماز رو هم شروع کنم بعدش برای غیبت و دروغ و خیلی چیزای دیگه...

18) از اینجا برای ما بگید
چطوری با سایت آشنا دارین و چه نظری برای بهبود مطالب دارین؟
اینجا عااالیه مثل خونم شده هر روز سر میزنم و نظرات رو میخونم در بخش های مختلف...
از طریق تلگرام و یک کانال با سایت اشنا شدم قبلا میخواستم بگم که در ضمینه های مختلف دیگه کار های متفاوتی انجام بشه و تک تکش الان تو ذهنمه ولی به این نتیجه رسیدم که خوبه کامل و دقیق فقط روی همین موضوع گناه خاموش بحث کنید و با قدرت جلو برید...
یک کاری که کامل و دقیق انجام بشه بهتر از چندتا کاریه که بی برنامه و نامنظم هستند...
الحمدالله سایت خوبه!


19) بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟
اعلام پاکی...

20)فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟
بله چنانچه که خیلیا رو معرفی کردم و ترک کردن...

21) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.
سوالات کامل بود احساس میکنم...

22) الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟
معلومه...این چه حرفیه؟ من حتما تو سایت میمونم و سعی میکنم فعالیت کنم...

23)اگه نکته ای برای کمک به دوستان به ذهنتون میرسه لطفا بهمون بگین؟
حرفامو گفتم بدوستان...
توسل و تلاش رمز موفقیته!

یا لطیف


24) و حرف آخر
احساس میکنم باید از تمامی مدیران سایت و موسس سایت و بقیه دوستانی که به هر نحوی تلاش کردن تشکر کنم و به شما دوستان میگم که همه این بچه ها که بدون چشم داشت کار انجام میدن رو قدرشونو بدونید...