این پست خــــــــیـــــــــــــــــــــــلی مهمه خییییییییییییییییییلی پس همه بخونن و عمل کنن لطفا

چند وقت پیش یه آقا پسری به این سایت اومد و شروع به ترک کرد توی روزای اول بود که به دختر داییش که 15 سال بیشتر هم نداشت اینجا رو معرفی کرد و اونم شروع به توبه کرد !

بعد از یه چند روزی اون دختر خانوم صبح زود که داشته میرفته مدرسه توی راه با یه ماشین تصادف میکنه و میمیره !!! (خدا رحمتش کنه) حالا چرا من این حرفا رو زدم؟! ببینید اگر اون دختر خانوم با اینجا آشنا نمیشد و توبه نمیکرد ممکن بود وقتی میمیره با کوله باری از گناه بره پیش خدا !!! ولی مثه یه انسان پاک و عاری از گناه (حداقل این گناه کبیره) رفت پیش خدا و معلومه صدصد که خدای بخشنده و عزیز هم اونو به بهشت میبره قطعا نه در آتش سوزان جهنم !!!!!

اون دختر و همه ماها هیچ وقت فکرشم نمیکردیم که بخواد تو اون سن بمیره !!!! زندگی و عمر ما هم معلوم نیست !!!! دوتا نکته دارم که خواهش میکنم اینجاشو دقیق بشید و ازش راحت نگذرید !!!!!

1-بیایید راحت تر با گذشته خودمون کنار بیاییم و فراموش کنیم خودارضایی میکردیم و الان مصمم و جدی دنبال کنید ترک کردن رو تا یه انسان پاک بشیم !!!

2- خواهش میکنم از همه شما !!!! همه شماهایی که دارین این پست رو میخونین لطفا لطفا لطفا اگر کسی رو میشناسید که احساس میکنید گرفتار این مشکل هست به هرطریقی که میتونید بهش اینجا رو معرفی کنید !!!!! شاید زندگی یک انسان رو نجات بدید !!!! حدیث داریم که اگر زندگی یک نفر رو از گناه نجات بدید زندگی نسلی رو نجات دادید !!!!!!!

هر راهی به ذهنتون میرسه استفاده کنید...میدونم ممکنه فکر کنید خب من اگه به کسی بگم فلان جا هست واسه حل تضمینی این مشکل ممکنه طرف فکر کنه خب حتما خود منم این مشکل رو دارم !!! من بهتون پیشنهاد میدم غیر مستقیم اینکارو کنید اگر روتون نیمشه مثلا آدرس اینجا رو یه جوری به دوستتون بدید که متوجه نشه یا هرچی به ذهن خودتون میرسه !!!!

خیلی از دوستان هم که میتونن علاوه بر گزینه 2 یه تبلیغاتی هم برای سایت ما تیو شبکه های مجازی انجام بدن یا یه کلیپ کوتاهی درباره معرفی اینجا توی آپارت و از این قبیل جاها بذارن تا خیلی ها اتفاقی با اینجا آشنا بشن!!! خدا شاهده من اینا رو نگفتم که آمار وبلاگم بالا بره چون برای من هدف فقط انسانیت هست !!!! همونجوری که شماها به لطف خدا اینجا رو پیدا کردید به بقیه هم فکر کنید که چقدر میتونید با معرفی اینجا به زندگی یک نفر که در اوج گناه و افسردگیست کمک کرده باشین ؟!!!!!

اگر میخوای رستگار بشی شروع کن :

وَلْتَکُن مِّنکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنکَرِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

﴿۱۰۴﴾

و باید از میان شما گروهى [مردم را] به نیکى دعوت کنند و به کار شایسته وادارند و از زشتى بازدارند و آنان همان رستگارانند (۱۰۴)

 آل عمران

نکته: لطفا پیش کسی اعتراف به گناه نکنید !!!! بهترین روش غیر مستقیم گویی هست نه اون شخص معذب میشه نه شما