سلام..

شده خونه خالی بشه ؟

شده خودت باشی و یه خونه ؟

شده به فکر گناه بیوفتی؟

شده همه چی فراهم باشه ؟

شده برنامه ریخته باشی برای انجام گناهی ؟

(ادامه مطالب رو بخونید )

مثلا :

مشروب بخوری

یا خودارضاایی کنی

فیلم پو..رن ..ببینی…

یا هزار تا گناه دیگه که نمیتونم بگم….

شده یا نه ؟

اگه شده پس باقی حرفامو بخون…

شیطان برای خلوت هامون یه برنامه ویژه داره… اگه فکر میکنی با یه موجود ساده و ابله طرفی کاملا در اشتباهی…شیطان بسیار باهوش و زیرکه و قسم خدارو خورده که همه مارو جهنمی کنه..

اما روش کار شیطان چه مدلیه ؟ دقیقا چکار میکنه ؟

شما تو خونه با خونواده نشستی و خونواده میگه : فردا ما دسته جمعی میخوایم بریم فلان جا تو میای ؟

اینجا شیطان میاد بهت وحی میکنه میگه : بگو نه…فردا خونه خالی میشه و …

تو میگی نه…

در واقع تو وارد داستانی شدی که تازه شروع شده…در قران خدا گفته از گام های شیطان پیروی نکنید…ولی شما دقیقا با گوش دادن به این وحی شیطان بهش گوش دادید..و یک هیچ به نفع شیطان…

فردا میشه..

خونه خالیه و تو دقیقا همون چیزی که شیطان میخواد رو انجام میدی و شب که مامان بابات اومدن خونه تو یهو احساس بد میگیری…

البته اینجا دو جور ادم هستن…

یه مدل ادم هستن که احساس پشیمونی میگیرن و یه دسته هستن که ذوق میکنن از اینکه گناه کردن و فکر میکنن خیلی باهوشن..

میخوام دو نکته بگم و بعد ختم کلام ..

1: حتی اگه بزرگترین گناه هارو انجام دادی بعدش استغفار کن و بگو : استغفرالله ربی اتوب الیه…

چون روایت داریم تا 7 ساعت بعد گناه کرام الکاتبین گناهتو در نامه اعمالت نمینویسه…و اگه توبه کنی اونو کلا پاک میکنه…اما شیطان میاد میگه : تو دیگه گناه رو کردی تموم شده رفته و تورو از رحمت خدا نا امید میکنه و در قالب احساس میاد بهت وحی  شیطانی میکنه میگه : خدا باهات قهره…چطور روت میشه صداش بزنی؟ خدا دیگه دوست نداره…

2: مواظب خلوت هاتون باشید..بزرگترین عنایات رو خداوند تو خلوت هامون بهمون میده..

نمیدونم میدونی توفیق چیه یا نه…توفیق یعنی خدا تورو پسندیده و موقعیت هایی رو برات درست و فراهم میکنه که تو به سمتش بری…بخاطر همینه میگم خودسازی و توبه بزرگترین توفیق خداونده و خدا به هرکسی این توفیق رو نمیده…یزید ( لعنة الله علیه) که امام حسین رو کشته بود اخر عمری میخواست توبه کنه اما خدا این توفیق رو بهش نداد…میخوام بگم اگه قصد توبه داری این توفیق رو خدا بهت داده…

حرفم اینه…هر چقدر مواظب خلوت هات باشی خدا این توفیقات رو بیشتر میکنه…و هر چی به خدا نزدیکتر بشی دلت ارومتر میگیره…این یه تجربه شخصیه…من واقعا اینایی رو که میگم رو خودم امتحان کردم…

 

مواظب خلوت هاتون باشید..اگه از اتیش شهوت روانی شدید تحمل کنید…چون تنها چیزی که خدا عنایات عجیبی به ادم میده همین تحمل شهوته…

لامصب ادم از شهوت داره تیکه پاره میشه ها اما بعدش که آروم میشی میبینی یه گره ای از مشکلاتت حل میشه…

اینا همش برام اثبات شدست…یعنی چیزی نیست که مثلا بخوام شعاری بگم…

 

ولی خدا وکیلی راحت ترین راه کنترل شهوت اینه…که نگاهت رو کنترل کنی…نگاه کنترل بشه کم کم تصاویر ذهنی و خاطرات تحریک کننده گذشته کم کم خاصیت خودشو از دست میده..

من نه ماهواره میبینم و نه فیلم خارجی…

 تنها راه کنترل شهوت کنترل نگاهه…

خیلی میتونید جلو بزنید…خیلی…اخه من راه رو نشونتون میدم و شما خیلی راحت میتونید تخته گاز در توبه پیش برید…

خیلی دوستون دارم و قول میدم هر تجربه ای که به ذهنم رسید رو براتون بازگو کنم که به دردتون بخوره…

فقط یادتون نره من تونستم…تو چرا نتونی؟ من خداییش خیلی خوب شدم…باور نمیکنی ؟ میتونی از مامانم بپرسی  شوخی میکنم… موفق باشید داداشا و ابجی های مهربونم