1) لطفا خودتون رو برای دوستان معرفی کنید؟ چند روزه که پاک هستید؟ (میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.)
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ أُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ
من کارهای خود را به او واگذار مینمایم تا مرا از هر بدی مصون بدارد  قطعا اوبحال بندگان بینا و آگاه است.
سلام میکنم خدمت همه ی دوستای عزیز و گرامی ،امیدوارم تو این سرما ،دلتون به «امید» گرم باشه.
من امیر هستم،۲۲ سالمه،دانشجو ام و ۷،۶ سالی میشد که مبتلا بودم.
و الان ۱۲۰ روز گذشته که پاکم و انشالله قطعا این پاکی ابدیه.
 توجه به ادامه مطلب
2) از حس و حالی که الآن دارید برامون بگید. پشت سر گذاشتن چهل روز پاکی چه حسی داره؟
حس و حالم؟!؛انقد راضیم از خودم که احساس میکنم موفق ترین فرد بین همه دوستام هستم،بشدت خوشحالم،دیگه هیچوقت احساس پوچی و نا امیدی نمیکنم،از مشکلات زندگی نمیترسم و فرار نمیکنم ،مهم تر از همه عذاب وجدان ندارم و دیگه در برابر خدا و ائمه احساس شرمندگی نمیکنم،از فردا و قیامت هم نمیترسم،انگیزه پیدا کردم و احساس میکنم هیچ کاری غیر ممکن نیست.
۴۰ روز،واسه من از یک هفته شروع شد،من مدت زیادی تلاش کردم یک هفتش کنم،خیلی شکست خوردم،اما در نهایت یک هفته شد ۱۰ روز و ناگهان ۴۰ روز و الان هم ۱۲۰ روز.
شما وقتی پاک باشی هر روز که از زندگی میگذره احساس میکنید امتیازتون تو زندگی بالا میره.
و این حس و حال وصف نشدنیه.
از لحاظ جسمی هم خداروشکر خیلی عالیم.
3) آیا فکرش رو میکردین بتونید اینقدر عالی ایستادگی کنین؟
راستش اصلا نه،من بشدت ناامید بودم،هیچ وقت فکر نمیکردیم بتونم انقدر خوب بشم،من خیلی تلاش میکردم ،حدود ۴،۵ ماه طول کشید تا بتونم ترک کنم،خیلی شکست خوردم،خیلی نا امید شدم بارها خودمو تسلیم کردم و با کوچک ترین موردی تحریک میشدم،همیشه ذهنم درگیر این مسائل بود،متاسفانه همش تصاویر فیلم های مستهجن در ذهنم بود،اما بالاخره موفق شدم.
4) تاثیر نماز و ارتباطات معنوی رو تا چه اندازه دیدید؟ آیا اینطور موارد در ترکتون موثر بودند؟
اصلی ترین عوامل،نماز صبح جماعت،دعای عهد،توسل به امام حسین و حضرت معصومه برای من بودند.
من نمیگم کسی که نماز نمیخونه نمیتونه ترک کنه،ولی کسی که میخونه قطعا راحت تر و با اطمینان تر ترک میکنه.
من مرتبا به زیارت حضرت معصومه میرفتم و تاثیرشم دیدم،بشدت حاجت روا میکنن ایشون.
5) مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین، چه چیزهایی بودن؟ و چطور تونستین بر اونها غلبه کنین؟
خداروشکر من انقدر قوی ترک کردم که تو این مدت با موردی برخورد نکردم و حتا نذاشتم برام موردی پیش بیاد،چشممو کنترل کردم،فیلم بدون سانسور ندیدم،با نا محرم بشدت سنگین برخورد کردم ،دوستایی که ازین شوخی ها و حرفا میزدن رو بدون رو دربایستی حذف کردم.
6) اصلی ترین رمز موفقیتتون رو چی میدونید؟ (بیشترین چیزی که کمکتون کرد)
پاسخ این سوال بشدت مهمه و طولانی،حتما کاملا و با دقت بخونید و ازش نت برداری کنید،اینجا روی صحبتم با مخاطبه نه مصاحبه کننده
ببینید افرادی که خودارضایی میکنن از نظر علمی،۸۰-۹۰درصد بخاطر نیاز جنسی اینکارو نمیکنن،بلکه در اثر اینکار یک هورمونی ترشح میشه به اسم دوپامین،اونا بخاطر ترشح دوپامین اینکارو میکنن و از دوپامین لذت میبرن،نه از لحاظ لذت جنسی(دقیقا مثل افراد سیگاری)سعی کنید دوپامینتون رو بندازید رو یه کار دیگه و خودتونو درگیرش کنید مثل مطالعه(میدونم اکثرتون از مطالعه لذت نمیبرید D: )مثل تماشا ی یک سریال جذاب،بازی های کامپیوتری
راستش من خیلی راه هارو انتخاب کردم اما در نهایت چند تا دلیل اصلی:
۱)اول از بیکاری دوری کردم،برای خودم یه تفریح ایجاد کردم که بشدت درگیرش بشم،با سریال برکینگ بد شروع کردم، کم کم دیدم وقتایی ک میرفتم سراغ فیلم پورنو(این فیلما بشدت باعث ترشح دوپامین میشن و در شما اعتیاد شدید ایجاد میکنن ،سعی کنین اول از همه دسترسیتون به اون فیلما رو قطع کنید) داشتم میگفتم؛وقتایی ک میرفتم سراغ اون فیلما بجاش میرم سراغ ادامه سریالم و کم کم اعتیاد به پورنو و استمنا رو ترک کردم
۲)من برای اینکه دسترسیمو به فیلم پورنو قطع کنم از هیچ راهی دریغ نکردم،اقا بعضیا هستن این فیلما رو تو هارد یا فلششون دارن بعد انتظار ترک دارن😕😐😐😐😑😑،د آقا نمیشه که،پاکشون کن کثافتا رو ،اه اه،اون لپتاپ یا گوشی ای که توش ازین فیلماست رو باید بندازی تو کوه های آتشفشانه در حال فعالیت،
فیلمارو نداری؟؟انلاین میبینی؟؟خب پاک کن فیلترشکن لامصبو،نمیتونی؟؟وقتی تحریک شی باز میری دانلود میکنی؟؟؟خب اصن گوشیو بنداز اون ور یه گوشی ساده بردار،الکی بهونه نیارید،این همه راه حل
۳)راستی از شر همه شبکه های اجتماعی رها شو ،اینستا و اینا رو پاک کن،بخدا بشدت تاثیر داره اینا،ممکنه بگید نه بابا من با دیدن پیج اینستای افراد که تحریک نمیشم؛بخدا تحریک میشی خودت نمیفهمی،
مخاطبای تلگرامتو انالیز کن نامحرما رو پاک کن،با جنس مخالفات چت نکن،چه لزومی داره با همکلاسیت کلی تو صفحه ی شخصی چت کنی؟؟؟میدونی اون جورجاها بهترین جا واسه شیطونه؟؟؟
در کل کاری کن که اگه گوشیت دست پدر مادرت باشه و وارد همه نرم افزارات بشن،خجالت نکشی،
رو گوشیتم رمز نذار.
۴)نامید نشو؛ به یک نویسنده بزرگ گفتن اگه بخای در مورد امید یه کتاب صد صفحه ای بنویسی چی مینویسی؟
گفت ۹۹ صفحه اولو خالی میذارم و در صفحه آخر مینویسم امید آخرین چیزیه که میمیره
من خودم ۱۰۰ بار شکست خوردم بخدا از شدت ناراحتی اشک میریختم ،خودمو میزدم ،اما به تلاشم ادامه دادم،هرجا شکست خوردی بلند شو و قوی تر ادامه بده 
۵)سعی کن واجباتتو بجا بیاری و در نماز جماعت صبح حتما شرکت کنی،دعای عهد و زیارت عاشورا فراموش نشه
شب زود بخواب که بتونی نماز صبح بخونی ،به اماما علاقه مند شو،عااااااشق امام حسین باش،در موردشون مطالعه کن ،سرچ کن، برو ببین فلسفه عاشورا چی بوده؟ در مورد ائمه سرچ کن،حتما به زیارت برو و از اهل بیت بخواه کمکت کنن
۶) هیچ جا «تنها» نمون
چه دلیلی داره خانوادت برن مهمونی تو توی خونه تنها باشی؟؟؟
سعی کن شدیدا از تنهایی دوری کنی و در نهایت حضور پیوسته ی خدا رو در نظر داشته باش
۷)از ویس های اقای رائفی پور و پناهیان استفاده کن که قطعا کمکتون میکنه،اقای رائفی پور ی دستور العمل شیطان شناسی و شناخت راه های حمله شیطان داره،ازش استفاده کنید
۷)در نهایت «بخواه»که ترک کنی،اگرم فکری به ذهنت خطورکرد زود از تکنیک پرش ذهنی استفاده کن
امکان نداره کسی اینکارا رو بکنه و بعد چند ماه موفق نشه 
7) بخشش و رحمت خدا رو تا چه اندازه احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.
و آیا این حس تغییری داشته؟
بشدت زیاد حس کردم بخشش خدارو،الان که بعد ترکه حس میکنم که منو بخشیده که خودش دستمو گرفته تا بتونم ترک کنم
و قبل ترک هم قطعا رحمت خدا بوده که در من انگیزه ترک ایجاد کرده
این حس رحمت و بخشش همواره بوده اما الان بیشتر شده چون احساس میکنم خدا بیشتر دوسم داره،موفقیت های بزرگی هم کسب کردم بعد ترک که همش رو از بخشش حق تعالی میدونم
8) با تجربه ای که الآن دارید، اگر یه موقع با وسوسه ی شیطان روبرو بشید، چه راهکاری دارید که انجام بدید؟
من اصلا اجازه نمیدم شیطان وسوسم کنه ،راه های  ورود شیطان و شناختم و همشون رو بستم اما هنوزم میترسم چون میدونم شیطان بی خیال کسی نمیشه،
راهکارم اینه که فرار میکنم از شیطان و به خدا پناه میبرم،دو رکعت نماز مستحبی میخونم و هدیه میکنمش به امیر مومنان علی (علیه السلام)
9) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟
عالی،نمره ۱۹/۷۵ رو میدم چون هیچکس کامل نیست،اما خداروشکر در این ۱۲۰ روز ذره ای لغزش نداشتم
10) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟
خدارو شکر شکست نخوردم،دوری از عوامل تحریک بهترین کاره.
11) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟
از پوچی،بی ارزشی،شرمندگی،سست عنصری و خاری خسته شده بودم و میخاستم مثل یک انسان پاک و سالم زندگی کنم و از عوارض جسمی خثد ارضایی خسته شده بودم
12) به نظرتون چه عامل یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟
فکر کنم تو سوال ۶ پاسخ این سوال رو داده باشم اما بصورت اجمالی:
تنهایی،فیلم پورنو،بیکاری،دوری از مذهبیات،.....
13) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟
قطعا ضعف اعصاب ضعف حافظه ضعف شدید چشم،نا امیدی،احساس رذالت اخلاقی،کمبود اعتماد به نفس،ضعف شدیدجسمانی ،خستگی مداوم ،پر خوابی.
14) به نظر شما چرا برخی افراد هر چه تلاش میکنن اما حس میکنن فایده نداره و به نتیجه نمیرسن؟
قطعا چون نا امید میشن،انتظار دارن همون دفعه ای که اراده میکنن تا آخر موفق باشن،د آقا اینجوری نمیشه که،من بالغ بر ۱۰۰ بار شکست خوردم،پنج شش ماه جدی در تلاش بودم و هی شکست میخوردم
آقا صبر داشته باش،امیدوار باش ،بسپار ب خدا
موفق میشی ایشالاا
15) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)
شخص خاص:بهترین دوستم که نقش مشاور و بازدارنده رو برام ایفا میکرد،دعوام میکرد ،بهم تذکر میداد ،وقتای نا امیدی پشتم بود
کتاب خاص:کتاب چهل داستان کوتاه از پیامبر
کتاب آشتی با امام عصر ،کتاب سلام بر ابراهیم(بشدت پیشنهاد میشه)
ویس خای مذهبی که قبل تر توضیح دادم 
و کتاب های ترک خود ارضایی نوشته ی داداش رضا(تو نت سرچ کن میاد،رایگانه و فوق العاده)
فعالیت خاص:عشق ورزیدن به اهل بیت ،امام حسین ،حضرت ابوالفضل،خانم حضرت معصومه
و دوری از بیکاری و تماشای سریال های جذاب
16) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.
خودارضایی : 
مرگ در فلاکت و بدبختی،خفت و خاری
بندگی:
پاکی،نجابت،عبادت،خیرخواهی
اعلام پاکی :
سلامت روح و جسم
توبه۹۴ :
جبهه ی مبارزه با نفس
روش ترک:
بستن راه های تهاجمی و نفوذ دشمن بزرگ (شیطان)
17) بخش مورد علاقه ی شما در سایت کدوم بخشه؟
باشگاه های اعلام پاکی😍مثل زمان جنگ و جبهه ها میمونه که رزمنده ها تو خاکریز مخفی شدن از دشمن ،تازه این جهاد خیلی بار ارزش تره با توجه به حرف امام،جهاد نفس جهاد اکبر است
18) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟
اول قول داده بودم به دوستم که بهش شیرینی بدم(بین خودمون بمونه هنوز 
ندادم☺😅)
به خودم قول داده بودم تا آخر عمر عاشق اهل بیت و امام حسین و حضرت معصومه بمونم اگه مشکلم حل بشه که شد و عمل کردم،تو محرم به شکرانه این پاکی نذری دادم و عهد کردم تولد بعضی از ائمه رو شیرینی نذری بدم
در کنارش بالاخره تونستم به بزرگترین آرزوم یعنی ورزش رزمی در سطح حرفه ای برسم و الان رزمی کار شدم و یک زندگی بشدت سالم رو در بر گرفتم،چه از لحاظ جسمانی،چه معنوی
19) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟
خداروشکر نه،دیدگاه کسی قبل این عمل به من بد نبود چون اطلاع نداشتن،اما بعد ترک که دوستای نزدیکم متوجه شدن،دیگه خیلی به ارادم اعتماد پیدا کردن و روم حساب بیشتری باز میکنن
20) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟
من در چله دعای عهد شرکت کردم که تو سایت نبود،و همچنین در چله اعلام پاکی
بله ایشالا قصد دارم تا اخر سایت رو دنبال کنم و حتی به دوستای گل و عزیزم که میخان ترک کنن کمک کنم
21) در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟
میتونید اون کار رو اعلام کنید، و بعد از انجامش هم گزارشش رو به ما بدید (چه در قالب عکس، و یا صرفا نوشته) تا ما هم این عمل خیر شما رو در یک پست درج کنیم.
حاضرم خیلی کارها بکنم اما میتونم یک هدیه عالی بدم به همه،برم حرم حضرت معصومه،نماز و زیارت به نیابت همه عزیزان که قصد ترک دارن بخونم و براتون به عکس از حرم بفرستم
همچنین دوست دارم با بچه های سایت همکاری کنم چون گرافیست هستم و تو ساخت ویدیو هم مقدارمهارتی دارم،از لحاظ تولید محتوا هرکاری از دستم بر بیاد میکنم
و یه کار دیگه،هرکی مصاحبه منو کامل بخونه و هر مشکلی براش پیش بیاد میتونه ازم سوالشو بپرسه تا کمکش کنم
22) و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید.
مطلب خاصی نیست،خدا ایشالا خیرتون بده که به فکر مردمید و به ما کمک میکنید اجرتون با امام حسین
بچه ها خیلی برای ظهور دعا کنید،امیدوارم لحظاتی که دلتون میشکنه و کم کم اشک بر صورتتون جاری میشه اولین خواستتون این باشه:
العجل،العجل؛ یا مولای ،یا صاحب الزمان
23) با این پاکی و طهارتی که الآن دارید، میشه ازتون خواهش کنم یه دعا برای همه ی بچه های سایت بکنید؟
خدایا روزی رو ببینم که تک تک بچه های سایت به پاکی ابدی برسن و خودشون دارن به بقیه کمک میکنن تا ترک کنن و در نهایت این بیماری کشنده از کشور اسلامی ما و حتی کل دنیا ریشه کن بشه،آمین
24) و کلام آخر...
خب دیگه ،این همه راهنمایی خوب و روش های عالی ترک
یه یا علی بگو،بلند شو،اگه غسل به گردنته سریع غسل کن
و اولین نماز رو برو مسجد جماعت بخون،سعی کن سایر نماز های همون روز رو در مسجد قضا کنی،
دعا کن از خدا کمک بخواه و قول بده ،یه صدقه هم بده تا خدا کمکت کنه
نگران هیچی نباش دیگه،تو ۸۰ درصد راه رو رفتی مقاومت کن،زود تسلیم وسوسه نشو،فرق ما با چارپایان اینه که میتونیم جلوی غرایضمون رو بگیریم،پس انسان باش و از انسان بودنت لذت ببراز این بابت که نیاز بدنه و باید رفع بشه هم گول شیطونو نخور،بهترین راهش برای رفع رو خدا در بدن قرار داده و بطور فیزیولوژیک این نیاز برطرف میشه
ایشالا خدا و اهل بیت کمکت میکنن و پاکی،خیالت راحت،یادت باشه که  «الا بذکرالله؛تطمعن القلوب»
خدانگهدار دوستای با اراده و قوی
خیلی خیلی التماس دعا دارم ازتون که بتونم این پاکی رو ابدی کنم
در نهایت از مدیر سایت خیلی ممنونم منو قابل دونستن
ارادتمند شما،امیر