به نام آرامش دهنده ی قلب ها

.............

سلام به همه چطورین یا نه؟^_^

مصاحبه داریم چه مصاحبه ی

عجب حلوای قندی

همچین شیرین به دل آدم میشینه(مصاحبه رو میگما!)

دعوت میکنم از میهمان خوبمون خانوم.....

(کاپشن مهران مدیری را از تن خویش درآورده و حالت عادی میگیرد)

نمیگم خودتون برید ادامه مطلب ببینید کیه :))))

1) لطفا خودتون رو برای دوستان معرفی کنید؟ چند روزه که پاک هستید؟

به نام خدا 😊

سلام من رها هستم الان که دارم پاسخ پرسش ها رو میدم 203 روزه که پاکم خدا رو شکر😎

2) از حس و حالی که الآن دارید برامون بگید. پشت سر گذاشتن چهل روز پاکی چه حسی داره؟

واقعا حسی که دارم قابل توصیف نیست 

به نظر خودم شبیه کسی هستم که سالها گمشده ای داشته و حالا پیداش کرده گمشده ای به اسم آرامش

3) آیا فکرش رو میکردین بتونید اینقدر عالی ایستادگی کنین؟ از قبل هم چنین تجربه ای داشتین؟

واقعا فکر نمیکردم اینقدر عالی پیش برم و در گذشته هم هرگز به چنین عددی نرسیده بودم😃

4) تاثیر نماز و ارتباطات معنوی رو تا چه اندازه دیدید؟ آیا اینطور موارد در ترکتون موثر بودند؟

بله برای من خیلی تاثیر داشت چون من قبل از آشنایی با سایت شما سالها بود که نماز نمی خوندم 

واقعا نماز خوندن و هم صحبت شدن با خدای مهربان و سایر کارها مثل صلوات فرستادن و ... خیلی موثر هست

5) مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین، چه چیزهایی بودن؟ و چطور تونستین بر اونها غلبه کنین؟

در شرایط مختلف شیطان موارد متفاوتی رو به عنوان مانع در ذهن ما تکرار میکنه برای مثال داشتن فیلتر شکن یا بیکاری و تنهایی و خیلی موانع دیگر

اما واقعا من هیچ کدوم رو به عنوان مانع ندیدم چرا که در مدت ترک هم تقریبا با همه عواملی که به نوعی مانع شمرده میشوند روبه رو شدم اما باور داشتم که قوی تر از این حرفا هستم و خب خدا رو شکر موفق هم بودم😊

6) اصلی ترین رمز موفقیتتون رو چی میدونید؟ (بیشترین چیزی که کمکتون کرد)

خودمو باور داشتم برای موفقیت سختی ها رو تحمل میکردم و کمک گرفتن از ائمه مهربون😍😍

هدیه هایی معنوی به شهدای گمنام بسیار کمک میکنه😇

7) بخشش و رحمت خدا رو تا چه اندازه احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.
و آیا این حس تغییری داشته؟

به نظرم قبل ترک هم خدا منو خیلی دوست داشته ولی خب من حواسم نبود بهش😔فک کنم حالا که ترک کردم بیشتر دوسم داره 😊

8) با تجربه ای که الآن دارید، اگر یه موقع با وسوسه ی شیطان روبرو بشید، چه راهکاری دارید که انجام بدید؟

راهکار من اینه که امام زمان رو مثل یک پدر مهربان میبنم که همیشه حواسش به من هست 

من هرگزززززززز در مقابل چشمان پدر واقعی خودم این کا رو نمیکنم 
پس وقتی پدری مهربان تر از پدر واقعی خودم نگاهم میکنه هم نمیتونم این کارو انجام بدم کافیه حضورشو باور کنیم😍😍😍

9) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

به خودم 20 میدم 😅😅 فک میکنم لیاقتشو دارم😊

10) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

بله در اولین دوره شکست خوردم در روز 😓😓25

به دلیل دیدن فیلم بود فک میکردم حالا فیلمو میبینم و اتفاقی نمی افته اما افتاد😔😔
سعی کردم به کیفیت ترک توجه کنم نه به شمردن روزها سعی کردم خودم خودمو گول نزنم
.................

11) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟

رضایت خدا

12) به نظرتون چه عامل یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

من به عقب بر نمیگردم این غیر ممکنه به جای فک کردن به گذشته ای که گذشته برای روزهای پیش رو  هدف گذاری میکنم😊

13) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟

تقریبا همه عوارضی که سایت گفته بود در خودم میدیدم و الان خدا رو شکر خوب خوبم پر از انرژی😎

در واقع عوارض دیر میان ولی زود میرن😆

14) به نظر شما چرا برخی افراد هر چه تلاش میکنن اما حس میکنن فایده نداره و به نتیجه نمیرسن؟

اینو باید خودشون پیدا کنند هر کس شرایط خودشو داره اگه کمی در آرامش فکر کنیم پیداش میکنیم

15) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)

بله کتاب شهید ابراهیم هادی و ارتباط با ایشون خیلی کمک کرده

16) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.


خود ارضایی:مرگ تدریجی

بندگی:حال خوب
 
اعلام پاکی :هنوزم انجام میدم
توبه 94:نقطه عطف زندگی من بود
روش ترک :پست ثابت

17) بخش مورد علاقه ی شما در سایت کدوم بخشه؟

اعلام پاکی

18) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟

بله 😊

19) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟

خیر من چیزی حس نکردم

20) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟

بله تقریبا در همه اونا شرکت کردم

21) در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟

جبران کارهای بدی که در گذشته داشتم فک میکنم خدا هم همینو از من میخواد

22) و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید.

بله میخوام از دوستان خواهش کنم که به این نکته توجه داشته باشن که خودباوری مرحله قبل از خودسازیه و تا زمانی که ما به این باور نرسیم که قوی هستیم و اراده ما بالاتر از هر چیزیه نمیتونیم در مسیر خودسازی موفق باشیم 

🌷برای موفقیت ابتدا باید باور کنیم که میتوانیم🌷

23) با این پاکی و طهارتی که الآن دارید، میشه ازتون خواهش کنم یه دعا برای همه ی بچه های سایت بکنید؟

از خداوند رحمتگر مهربان میخوام که همه ما رو در راه رسیدن به خودش کمک کنه و همه بچه های گل سایت پاکی هایی تا به ابد رو تجربه کنن و ازدواج شون به زودی زود اتفاق بیفته😅😄

24) (مصاحبه کننده کت احسان علیخانی را برتن میکند)

رها خانوم به عنوان کلام آخر چی داری که به ما بگی

این مدتی که به معانی قرآن توجه کردم 

سه چیز مدام تکرار شده 1رحمت و مهربانی خدا 2بازگشت ما به سوی خدا 3 توصیه به نماز
من برای مورد دوم عکس هایی از سنگ غسال خونه ها رو در گوشیم ذخیره کردم و هر روز نگاهشون میکنم 
یاد مرگ واقعا کمک کننده هست برای ترک گناهان 
و واقعا هم افسرده نمیشیم با این کار چون من خودم پیش از این همیشه آرزوی مردن داشتم اما الان هر روز زندگی رو فرصتی میبینم که میشه کار خوبی انجام داد یا کار بدی رو جبران کرد 
و هر روزی که زنده ام خدا رو شکر میکنم هر روز زندگی یک فرصت هست برای ما اما رفتن ما هم چندان دور و بعید نیست ...
در آخرم ممنونم از شما که مصاحبه منو در سایت قرار دادین و از همه دوستان و مدیران تشکر میکنم.🌷🌷

ما هم از شما متشکریم رها خانوم(بلند شده و به سمت دوربین وسط صحنه حرکت میکند)

خب بچه ها چقدر تا افطار مونده؟3 دقیقه؟اها باشه

من تو همین 3 دقیقه یه نکته ای رو خدمتتون عرض کنم

فک نکنین که نمیتونین ترک کنین یا راهی وجود نداره

چیزایی که لازمه اینه که یاد بگیرید

اول توکل کنید بر خدا

دوم هوشمندانه تلاش کنید

سوم جا نزنید

یادتون باشه

🍃➕خدا بودن یعنی➖تمام مشکلات و سختی ها بودن🍃

(به علاوه خدا بودن ینی منفی تمام مشکلات و سختی ها)

امیدوارم هرجا که هستید حالتون خوب باشه

ماهتون عسل :)

(کت احسان علیخانی را درمی آورد)

......................................

پ ن : من یه معذرت خواهی ویژه به رها خانوم بدهکارم که انقدر دیر دارم پستشون رو میزارم واقعا معذرت میخوام