به نام خدا

...........

سلام علیکم بر اهل سایت چطورین یا نه؟^_^

براتون یه راهنمایی خفن و کوتاه اماده کردم که در حد نکته های کنکور مهمه 😉 

بزن رو ادامه مطلب ببینیم دنیا  چند چنده

خب عرضم(ارضم شایدم ارزم!) به حضورتون که توی ترک خودارضایی خیلی ها بعضی نکات ساده ولی مهم رو رعایت نمیکنن ینی چیا؟خب الان میگم

اینکه کی شهوتشون بروز پیدا میکنه(معمولا یه روند خاصی داره که هر چند وقت یه بار آتیشش روشن میشه)

و اینکه عوامل تحریکشون چیه!

عین این میمونه که تو یه مسیری رو بری بیفتی توی چاله و  مکانش رو یادداشت نکنی مسیر رو از اول شروع کنی بعد دوباره بیفتی توی همون چاله!!!!و هی این چرخه رو تکرار کنی بعد از این نالان باشی که چرا هرچی سعی میکنم نمیتونم مسیر رو طی کنم چرا انقد سختهههههه😭

این روند خیلی براتون آشنا میزنه نه؟؟😀😀😀😀😀

خب کاری که قراره بکنیم اینه

1- یک عدد دفترچه ی کوچولوی جیبی میگیرن

2- توش تاریخ اخرین خ.ا که انجام دادین رو می نویسید

3- از اون تاریخ به بعد هربار که شهوتتون رفت بالا رو توش بنویسید

(به صورت طبیعی تحریک شده باشید نه اینکه خودتون خودتون رو تحریک کرده باشین یا اینکه توسط عوامل خارجی تحریک شده باشین(مثل دیدن یه خانوم بدحجاب تو خیابون) اونا رو هم بنویسید منتها کنارش یه علامت بزنین که اشتباه نشه)

4- بعد یک مدت که دفترچه رو نگاه کنین به طرز عجیبی متوجه این قضیه میشین که تاریخ ها هی تکرار میشن مثلا هر دو روز یک بار شهوتتون میره بالا اینجوری میتونین پیش بینی کنین که سیکل شهوتتون به چه صورته و در چ تاریخی ظاهر میشه با اینکار میتونین توی اون روز با یه سری کارها(مثل شربت آبلیمو یا ورزش و...) کنترلش کنین و انرژی اضافیتون رو تخلیه کنین

5- جدای از این ها هر چیزی که تحریکتون میکنه رو باید توی این دفترچه یادداشت کنین تا بتونین ازشون دوری کنین(منظورم اونایی که یادتون میاد و اوناییه که بهش برمیخورین مثلا دمر خوابیدن یا فیلم عاشقانه و... سرخود پا نشین برید خودتون رو تحریک کنین به هوای اینکه ببینید با چی تحریک میشینااااااا😐 😑😐 😑😐 😑)

طبیعتا یه عده پاندای کونگ فوکار(میگم پاندا چون تنبلیم!) که الان به شکل زیر نشستن و دارن این پست رو میخونن میگن : نیاز به دفترچه نداره که بابا تاریخاشو حفظ میکنم!!!!!!یا حالا باشه بعدا انجامش میدم

...........

آخه برادر من خواهر من شما اگه قرار بود حفظ کنی که تا الان یادت میموند انقد زمین نمیخوردی!!!!

خودمم قبلا سعی کردم حفظش کنم ولی انقد توی روز اتفاقای مختلف برای ادم پیش میاد یادش نمیاد پریشب شام چی خورده چه برسه به حفظ کردنش!!!!

پس تنبلی و سرتق بودن رو بزار کنار لجبازی نکن و این کار رو انجام بده اگه واقعا هدفت ترک کردنشه

به امید پاکی ابدی هممون :)))))

این عکس پایین هم جهت خالی نبودن عریضه ^_^

................