به نام خدا 

سلام و درود خداوند بر شما 

ای کسی که داری این پست و میخونی ! دو حالت بیشتر نمیتونی داشته باشی . یا اینکه روحیاتت توپ توپ باشه و یا اینکه پنچر باشی . حالا شما کدومشی ؟

اگر پنچر هستی ، که خوندن این پست باعث میشه فشار هوا پیدا کنی و اگرم توپی بزن زمین هوا بره . 

بریم سر اصل مطلب ؟ 

باشه ، بریم . 

خیلیا اومدن که میگن من حال ترک ندارم ، اراده ی ترک ندارم ، توان ترک ندارم ، همش شکست میخورم ، دیگه تمومه کارم ، اونایی که ترک میکنن یا "ازدواج" کردن یا " ددخ ، دپس" دارن و هزاران بهانه ی بنی عزرائیلی دیگر که سرباز بزنن از نجات خودشون . 

خواهران و برادران یه چیزی میگم بهتون تا بدونید چرا باید حتما ترک کنید : 

اگر ترک نکنید 👇

۱. ازدواجتون سخت میشه 

۲. زندگیتون تنگ میشه 

۳. ارامشتون از بین میره 

۴. اعتماد به نفس و عزت نفستون میمیره 

۵. از داخل نابود میشید 

۶. از بیرون پیر میشید 

۷. غم و غصه ولتون نمیکنه 

۸. همش بد بیاری میارید 

۹. شانس (خدا) ازتون روی بر میگردونه 

۱۰. از خودتون متنفر میشید 

و

هزاران مشکل دیگر .

خب من نمیخوام بترسونم شما رو فقط میخوام بگم بهتون که ترک این عمل واجب هست و باید ترک بشه . حالا چطوری ترکش کنید رو من بهتون میگم . اما شرطش اینه که به روشهایی که میگم عمل کنید ؛ چون این روشها "ماورای ترک" هستند .

اما !

خودارضایی یعنی "راضی ساختن خود به نفس" . قاعدتا اگر بخوایم نفسمون رو راضی نگه داریم یا نفسمون ما رو راضی نگه داره دیگه باید منتظر سینه ی قبرستون باشیم ؛ چون این لامصب خواستهاش تمام نمیشن و نمیذاره آب خودش از گلومون پایین بره . 

نفس مثل یه بچه کوچیکه که ما تربیتش میکنیم و هر کاری کنیم اونم یاد میگیره و اگر عادت کنه سوارمون میشه . الان ما ها که هممون به اونجا رسیدیم ! دنبال نجاتیم . 

حالا سوال اصلی ==> چگونه خودارضایی رو ترک کنیم ؟ 

۱. کاغد بیارین 

۲. از ۱ تا ۴۰ بنویسید 

۳‌. کاغذ رو بچسبونید به دیوار اتاقتون 

۴. یه کاغذ دیگه بیارید 

۵. هر چی درد و رنج و خستگی از دار و دنیا دارید بنویسید روش

۶. یه کاغذ دیگه بیارید 

۷. هر چی خوشی و خوشحالی و امید و ارزو دارید بنویس روش

۸. یه کاغذ دیگه بیارید 

۹. روی کاغذ جدید بنویسید "من شرم دارم از خدای خود که در محفل او گناه کنم" و زیر همین برگه بنویسید " ا لم یعلم بان الله یری ؟ " 

۱۰. بزنید از خونه بیرون 

۱۱. برید یه جای خلوت 

۱۲. هر چی توی دلتون هست به خدا بگید همه ی دردا و خستگی ها رو بگید و اخر سر بگید من فقط برای تو ترک میکنم معشوقه ام 

۱۳. بیاید خونه 

۱۴. فیلتر شکنا ، تاریخچه ی مرورگر ، کانالای مضخرف تلگرامی ، عشق مجازی ، عشق غیر مجازی رو حذف کنید (چون کسی که خدا میشه معشوقش دیگه خلق خدا بکارش نمیاد) 

۱۵. برید به چهره ی مادرتون زل بزنید 

۱۶. از همون روزی که تصمیم به ترک گرفتید شروع به خوندن نماز اول وقت بکنید 

۱۷. به پایه ترین دوستتون هم نگید که دارید ترک میکنید بذارید ۲ ماه دیگه خودش میفهمه چون کاملا تغییر میکنید 

خب ! 

همه ی کارایی رو که گفتم دونه به دونه و به ترتیب انجام بدید . 

کاربرد این همه کاغذی که گفتم در بیارید بنویسید چیه ؟ 

"اینه که وقتی تحریک شدید برید و به این کاغذا نگاه کنید و یادتون باشه همیشه خدا میبینتون و با چه کسی عهد بستید" . 

راجع به اون کاغذی هم که گفتم از ۱ تا ۴۰ روش بنویسید هم باید بگم که : "هر روز که میگذره ۱ عددشو خط بزنید تا امار روزای پاکیتون دستتون باشه و بیشتر قدر پاکیتونو بدونید . چون تک تک این اعداد براتون تجربه میشن" .

هیچ وقت لفظ " خدایا شکرت" از زبونتون نیوفته .

نکته اخر اینکه هر وقت تحریک شدید ؛ فقط شماره ۱۵ رو بهش عمل کنید . شماره ی ۱۵ معجزه میکنه . "خستگی چهره ی مادر رو که ببینید و متوجه بشید که این چهره بخاطر اینکه قند تو دل شما آب نشه اینقد خسته شده ؛ باعث میشه کاملا موضوع تحریک رو فراموش کنید و با تنها کسی که قلبا و واقعا دوستون داره وقتتون رو پر کنید . انشالله سایه سر مادرمون همیشه بالا سرمون باشه ؛ آمین" .

روشای بالا ماورایی هستن و البته ابتکاری ! 

خوشحالم که خوشحالیم !!

موفق باشیم همه !!!

Abolfazl Al Hossein