اپلیکیشن کاربردی

سلام، روزتون بخیر

برخی دوستان دنبال برنامه هایی هستند که بتونند موفقیت هاشون رو ثبت کنن، یا روزهای پاکی رو اونجا ثبت کنن.

برنامه هایی که اینجا معرفی میشه، مخصوص گوشی های اندروید هست؛ و میتونه در این جهت، و همچنین برای برنامه ریزی کارها مفید باشه.

 

هدف شمار

برنامه ای با محیط کاربری بسیار ساده، که میتونید شروع کارهاتون (از جمله شروع پاکی) رو اونجا ثبت کنید، تا خودش شمارش روزها و ساعتها رو براتون انجام بده.

هدف شمار

دانلود برنامه از بازار

 

 

موفقیت روزانه

برنامه ای با حجم بسیار کم؛ که به راحتی میتونید برنامه و کارهایی که قصد انجامشون رو دارید(از جمله پاک موندن) رو در این برنامه ذخیره کنید، و با انجام دادن اون کار، توی برنامه تیک بزنید. برنامه هم گزارش هایی از عملکردتون به صورت نمودار روزانه، هفتگی، و ماهانه به شما ارائه میده.

برای کنترل روزهای پاکی(که باید هر روز باشه)، میتونید گزینه ی روزهای خاص هفته رو انتخاب کنید، و بعد تمام روزهای هفته رو انتخاب کنید. همچنین میتونید زمانی رو برای هشدار انتخاب کنید که به شما یادآوری کنه که باید تیک بزنید.

موفقیت روزانه

دانلود برنامه از بازار 

 

 

چیکارا (مدیریت زمان)

مشابه برنامه‌ی قبلی است، با این تفاوت که توی این برنامه، نمیشه از اول یک کار رو برای کل روزهای هفته معین کنید. بلکه برای ثبت روزهای پاکی، میتونید هر روز صبح که بیدار میشید، توی برنامه ثبت کنید که کار امروز، حفظ پاکی است؛ و بعد مجددا شب وارد برنامه بشید و بزنید که این کار(حفظ پاکی) انجام شده.

همچنین این برنامه نمودارهای متنوع تری به صورت دایره ای، میله ای، و چندبر ارائه میده.

دانلود برنامه از بازار

 

 

حاسبو (مدیریت عادت‌ها)

این برنامه، با حجمی بالاتر، و البته امکانات بسیار متنوع تر هست، که میتونید به وسیله ی اون، به کارهاتون نظم بدید و یک ارزیابی کامل هم داشته باشید.

دانلود برنامه از بازار

 

 

ترک عادت برنامه‌ها و بازی‌ها!

یک برنامه ی کم حجم و ساده، برای کنترل برنامه هایی که استفاده از اون ها رو برای خودتون مضر میدونید. با این وسیله، میتونید سایر برنامه های گوشی رو در کل هفته، یا برای ساعات خاصی قفل کنید، که قابل استفاده نباشه. البته باید دقت داشته باشید که نباید اجرای برنامه رو غیرفعال کنید؛ وگرنه قفل ها غیرفعال میشه!

برخی دوستان دنبال راهکاری برای خلاص شدن از برخی برنامه های غیرقابل حذف گوشی (مثل یوتیوب) هستند؛ که این برنامه میتونه تا حدی کمک کننده باشه. البته همونطور که گفته شد، خود فرد میتونه برنامه رو غیرفعال کنه که کار نکنه؛ اما همین که برنامه ها قفل باشن، خودش میتونه تلنگری باشه که انسان حواسش رو بده که اینها برنامه های ممنوعه هستند.

همچنین راهکار بهتری برای اینطور برنامه ها، اینه که از یکی از نزدیکانتون بخواهید که از طریق خود گوشی، رمزی برای اینطور برنامه ها بذاره که قفل بشن، ولی رمز رو به شما نگه.

دانلود برنامه از بازار

 

امیدوارم برنامه ها قابل استفاده باشه.

شما هم اگه برنامه های کاربردی خوبی سراغ دارید، میتونید به دوستانتون معرفی کنید.