به نام خدا...♡

سلام ان شاءالله که حال همگی خوب باشه،درخدمتتون هستم اینبارباموضوع دومینوشهوتچشمک

من خودم حوصله پست طولانی رو ندارم میدونم شماهم مثل من حوصله نداریدمن جمع جورش میکنم میگم خخآرام

بفرمایین ادامه مطلب... 

تاحالابه بازی دومینو دقت کردی؟؟بایه تق کل قطعه های مستطیلی شکل به هم برخوردمیکنن ومیوفتن!میرهههههه میرهههه تابه اخرین قطعه برخوردکنه حالااگراخرین قطعه به یه بمب برخوردکنه همه جامنفجرمیشهمتعجب...

دقت کن ازیه تق شروع شد ودرنهایت یه بمب منفجرشد!

دقیقامثل شهوت رانی...بایه تق شروع میشه یهواخرمیندازتت تویه باتلاق!

به یه چیزدیگه هم دقت کردی؟

قطعه هایی که درابتدای دومینو شهوت قرارمیگیرن اصلااا خطرناک نیستن:))

مثل گوشی خریدن خطرناکه؟؟؟نهههه مشکل شرعی ودینی داره؟؟؟عمراااا

امــــــــــاباهمین گوشی میرییییییی میریییی جلووهمین گوشی زندگیت روزیررومیکنه وتوحتی فکرشم نمیکردی ازیه خریدیه گوشی ساده وبه اندازه کف دست برسی به فلاکت وغرق درشهوت رانی مگه نه؟لبخند

یامثلارفتن توخیابون شلوغ مگه ایراد داره؟مشکل شرعی داره؟؟؟نههههه اصلا...

ولی میرییییی توخیابون کم کم میگی خب بذار یخورده هم نگاه کنم:) بعدمیای خونه فکرش ازسرت نمیره بیرون میلغزی:) به همین راحتی

پس قدم هااول دومینوشهوت ترسناک نیست امانهایت خییییلی مرموزانه تورومیکشونه به لغزش...

حالاسوال اینه بایدازخیابون وگوشی فرارکنی؟؟نههه کنترل کن امافرارنمیخواد امـــــــا حواست به هوای نفست باشه،بیشترروش کارکن...تالذت گرابارنیای...

وقتی به همه لذت چراغ سبزنشون دادی بعدحالاانتظارداری درمقابل لذت های عمیق نادرست نازکنی وبگی نه نمیخوام😏!!!

تازه...دیشبم داشتم فکرمیکردم گفتم تازه بازی دومینوکه ته داره شهوت که ته هم ندارهاخم

اصلااااا هوای نفس وشهوت سیرنمیشه...ته نداره بابا...هی میکشونتت بعدبه جایی میرسی که میگی وای که من نمیتونم به ساده ترین لذت های نادرست نه بگم:) اررره دیگه اینجوریه...سست میشی متزلزل میشی وقتی نتونستی به لذت های سطحی نادرست نه بگی شـــــک نکـــن به لذت های عمیق نادرست عمراااا نمیتونی نه بگی!!!

رفیق؟

حواست به دومینوهای زندگیت هست دیگه!؟ :)

موفق باشی♥

خادم وارادتمندشماصبا