سلااااااااااااام

خیلی خیلی بهتون تبریک میگم بابت این پیروزیتون در برابر شیطان و نفس اماره و امیداوارم که در همه ی مراحل زندگیتون موفق و موید عمل کنید.

خب بریم سر اصل مطلب

1.      اسم شما دوست  بزرگوار؟؟؟ 
سلام بنده مهدی هستم و ممنونم بابت تبریکتون بدون این سایت این موفقیت انقدر دلنشین نمی شد.
توجه به ادامه مطلب...
  
2.      خب مهدی عزیز مدت ابتلاتون و سنتون رو هم به ما میگید ؟؟ 
تازگیا 21 سالمو تموم کردم و متاسفانه از 11 سالگی هم درگیر این عادت شدم.
3.      از کی تصمیم گرفتید که این بیماری رو ترک کنید ؟؟ 
از اواخر سال 94 بخاطر کنکورم تصمیم گرفتم و با این سایت آشنا شدم از اون موقع بار ها و بار ها تو چند ماه شکست خوردم و یه تایمی دیگه بیخیال شدم بعد کنکورم ولی همیشه باید تو زندگی یه راند دیگه مبارزه کنیم.
4.      در راه این پیروزی چه کسانی و چه چیزهایی کمکتون کردند ؟ تاثیر سایت ما چقدر بود ؟؟ 
 چیزی که تو این مورد کمکم کرد و واقعا برام نقش مهمی داشت این بود که من جرئت و جسارت به خرج دادم و از محوطه آروم زندگیم اومدم بیرون اون موقع بود که فهمیدم این عادت چقدر منو ضعیف کرده و چقدر تو زندگیم از خیلیا عقبم جایی کار کردم و خودمو با همکارام مقایسه میکردم انگار کار اونا همیشه از من بهتر بود انرژیشون بیشتر بود انگار همه چی برای من تو زندگی رنگ و بوی ضعیف تری داشت حس عجیبیه که واقعا توصیفش سخته عین این میمونه که چند سال با وزنه بستن به پاها تمرین پرش کنی و بقیه رو ببینی که چقدر بیشتر از تو میپرن اما خب ترک کردن این عادتم عین اینه که اون وزنه هارو برداری و حالا بدون وزنه بپری و اون موقع می بینی چقدر از بقیه بیشتر میپری 
مورد دیگه ای که خیلی کمکم کرد کتاب خوندن بود واقعا این شعار نیست حتما کتاب خوندنو شروع کنید دوستان فوق العاده موثره البته خب چجور کتابی؟بهتون میگم :کتابایی که به اعتماد به نفستون قدرت میده چون بدترین اثر این عادت تخریب اعتماد به نفسه و یا کتابایی که در مورد قانون جذبه چون با این کتابا می فهمید هیچ کاری تو دنیا غیر ممکن نیست فقط باید از ته دل بخواید انجامش بدید مث ترک این گناه 
چند نمونه بهتون معرفی میکنم که تو اینترنم به صورت رایگان نسخه پی دی افش در دسترسه : 
آیین دوست یابی  
قدرت عادت 
چهار اثر 
شفای زندگی 
قدرت عادت(جلد یک) : اگه به هر دلیلی بقیه رو نخوندید که البته خیلی ضرر میکنید ولی این یک موردو حتما حتما حتما بخونید چون در مورد اینکه یک عادت چجوری تو ذهن ما شکل میگیره و چجوری عوض میشه صحبت میکنه پس خیلی میتونه کمک کنه
کیمیاگر 
اثر مرکب
یه چیز دیگه ام که به نظرم خیلی کمک کننده بود ارتباط برقرار کردن با جنس مخالف البته توی چارچوب مشخص بود بخاطر این عادت ما اعتماد به نفس برقراری ارتباط با جنس مخالفو از دست میدیم و برای اینکه این اعتماد به نفس از دست رفته زودتر بازیابی بشه به نظرم لازمه البته تاکید دارم ارتباط توی چارچوب خاص خودش ارتباطات احساسی فقط شرایطو حساس تر میکنه.
و اما در مورد سایت شما باید بگم که تاثیرش دقیقا اون تیکه از پازل گمشده ذهن من در مورد ضررای این عادت بود چون من هیچوقت نمی تونستم خودمو قانع کنم که چقدر این عادت ضرر داره اما شما با دیدگاه علمی و دینی منو مجاب کردید و این خیلی مهم بود.
چون ما تا بدی های این عملو نفهمیم ترکش غیر ممکنه 
جدا از این یه جمع دوستانه که همه دنبال یه هدف مشترکن باعث میشه همه چی راحت بشه مدیرای عزیزم که همیشه هوای همه از جمله من رو داشتن و واقعا ازشون ممنونم.
5.      پاکی چه حسی و داره و اونو به چی تشبیه میکنید ؟؟ 
بالاتر یه تشبیه از پاکی کردم اما بخوام  اضافه کنم عین اینه که دو تا بال واسه پرواز کردن دربیاری و تو اسمونا اوج بگیری و یه منظره عالی از بالا ببینی 
بعد از ترک اعتماد به نفس انجام هر کار دیگه ای تو زندگی رو پیدا میکنی حداقل برا من اینطور بوده و واقعا خدارو شاکرم.
6.      در طول دوره ی ترک کدوم کار خودتونو بیشتر دوست داشتید و الان دوست دارید اون کار رو ادامه بدید ؟؟ 
در  طول دوره ترک چند بار واقعا از ته دل به خدا توکل کردم و بهترین شکل جوابمو داد توی روز 13 و14 خیلی اذیت شدم و فقط خدارو صدا زدم و صدای منو شنید. 
مشکل ما اینکه رابطمون با خدا دلی نیست معمولا نماز و روزه هامون فقط ظاهر ماجراست انگار هنوز به قدرت خدا اعتقاد نداریم از ته دلمون وگرنه اگه از ته دل بهش اعتماد کنیم محاله شکست بخوریم. 
میخوام برا بقیه هدفای زندگیمم تلاش کنم و بخدا توکل کنم چون میدونم جواب تلاشامو به بهترین شکل میده.
7.      دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟ 
خیلی از این دوره راضی بودم جز روز 13 و 14 که بالاترم گفتم ,بخاطر اینستاگرام اذیت شدم بقیه روزا عالی بود و بدون هیچ مشکلی جلو رفتم و از اینم که محدودیتی برای خودم مثل بستن پیج اینستاگرامم قائل نشدم خوشحالم چون اینطوری نمی تونستم با خودم کنار بیام البته خب من اینطوریم شاید برای یکی دیگه محدود کردن فضای مجازی راه حل درستی باشه
در کل از 100 نمره به خودم 96 میدم.
8.      اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید. 

گناه :مخرب  
خدا : آرامش
توبه 94 : صفا و مهربونی مدیراش :)
امام زمان (عج) : نجات دهنده
پاکی : پرواز
9.      در زندگیتون بعد از ترک تغییری رو احساس کردید ؟ (از جمله رفتار دیگران) 
مهم ترین تغییر توی خودم اتفاق افتاد و اون بالا رفتن عزت و اعتماد به نفسم بود و بخاطر این که خودم برای خودم احترام بیشتری  قائلم رفتار بقیه ام با من محترمانه تر و با کیفیت تر شده. 
10.   خیلی از کسایی که قبلا باهاشون مصاحبه کردیم اعتقاد داشتند بعد پاکی 40 روزه حضور خدا رو بیشتر حس میکنند ، شما هم اینو حس کردید ؟ 
 دقیقا همینه به نظر من هیچوقت ما به این نقطه نمیرسیم اگر حضور خدارو حس نکنیم.
11.   آیا در سایر چله ها شرکت کردید یا قصد شرکتشو دارید ؟؟ 
فعلا قصدشو ندارم اما در آینده حتما شرکت میکنم.
12.   مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین، چه چیزهایی بودن؟ و چطور تونستین بر اونها غلبه کنین؟ 
مهم ترین موانع سر راه این بود که به خودم ثابت کنم لایق چیزای بهتری تو زندگی هستم لایق خوشی هایی ام که این همه مصیبت بعدش نباشه و اینکه به خودم ثابت کنم چقدر این کار مخربه 
سعی کردم خودمو بیشتر بشناسم با کتاب خوندن و دوستی با افرادی که چیزی واسه یاد دادن بهم داشتن کسایی که کیفیت زندگیمو بالاتر بردن.
13.   به نظر شما چرا برخی افراد هر چه تلاش میکنن اما حس میکنن فایده نداره و به نتیجه نمیرسن؟ 
دو تا دلیل داره دلیل اول :اینکه هنوز نمی دونن این کار چقدرررررر بده و چه عواقبی داره  دلیل دومم :به اینکه بتونن این کارو کنار بذارن و به قدرت خدای بزرگ اعتقاد راسخ پیدا نکردن
به قدرت خودتون ایمان داشته باشید خداوند از روح خودش در همه ما دمیده انسان کسی بوده که برق رو اختراع کرده کهکشان هارو فتح کرده پس این کار از انگشت کوچیکمون بر میاد\uD83D\uDE09البته یادمون نره خطر همیشه در کمینه.
14.   بعد از این پاکی حاضرید چیکار کنید که 1 نفر یا چند نفر خوشحال بشن و اونو ظرف دو هفته برای ما بفرستید تا ما اونو در سایت قرار بدیم ؟ 
کتاب قدرت عادت رو تقدیم میکنم که اگه زیر همین پست ضمیمه بشه عالیه.
15.  احساس خوشبختی میکنید عمیقا ؟؟ 
از قبل خیلی بیشتر ولی هنوز میشه خوشبختر باشم.
16.   و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید. 

و در اخر از طرف کادر توبه 94 ازتون تشکر میکنم بابت اینکه وقتتون رو به ما دادید برای این مصاحبه و امیدواریم که در تموم مراحل زندگی سربلند باشید.
فقط بگم بوده روزایی که حساب اینکه چند بار اینکارو میکردم از دستم در رفته بین کسایی که مثل خودم درگیر این کار بودن احتمال بدترینش بودم و واقعا به معنی واقعی درگیر بودم شاید صد بار تلاش نا موفق داشتم ولی یهو تصمیم گرفتم یه بار دیگه ام تلاش کنم و این دفعه با ذهنیت متفاوت و الان خدارو شکر تونستم و میدونم که به امید خدا دیگه برگشتی تو کار نیست 
هیچوقت نا امید نشید هیچوقت 
ممنون از اینکه وقت گذاشتید.