اینجا زمینه!
چندوقتی هست یڪ نفس راحت نڪشیدم
هیچی سر جاش نیست انگار :(
انگار یه مه سنگین ڪل شهر رو گرفته، نمیشه همه جا رو درست دید
بعضی‌ها ڪه ضعیف‌تر بودن خیلی وقته ڪه بارشون رو بستن و مردن!
 
 ..::مشاهده متن کامل در ادامه مطلب::.. 
 
شبا ستاره‌ای توی آسمون نیست، شایدم هست و دیده نمیشه...
روزها هم آفتاب درست و حسابی نمیتابه
همه جا پر از سیاهیه، پر از ڪثیفیه
"هوای شهرمون سنگینه"
اما انگار آدمای این شهر به این ڪثیفی عادت ڪردن، این آلودگی‌ها براشون عادی شده
خیلی ڪمن اونایی ڪه هنوز دغدغه‌شون تمیزیِ شهره، هنوز به پاڪی فڪر میڪنن
آلودگی به برنامه‌های گوشیا هم سرایت ڪرده!
چیزی درباره دودگرام شنیدی؟!
یه برنامست ڪه وقتی بازش میڪنی ڪلی دود از گوشیت میاد بیرون!! اونقدر ڪه چشمارو میسوزونه
البته بین اونهمه دود، جاهای خوبم توش پیدا میشه ولی... آدمای دودی زیادی عضوش هستن، آدمایی ڪه وقتی نگاهشون میڪنی انگار داری آتیش میبینی، دود میبینی، گرما و سوزشش رو احساس میڪنی
این آدما دور و بر خودمون هم هستن
توی مغازه‌هـا، خیابونـا، پیاده‌روهـا.. 
شهر ازشون پر شده و روز به روز هم بیشتر میشن
از خدا پنهون نیست... منم بعضی‌وقتا دودزده میشم :(
وقتی دودزده میشم دلم میگیره... نمیدونم، یه احساس سنگینی میڪنم
انگار ڪه از منبع تمیزی و خوبی دور شدم
انگار از قشنگیای زندگی فاصله گرفتم
 
خودم اصلا دوست ندارم دودزده بشم، حتی از اسمش هم حالم بهم میخوره
اما میدونی... توی شهرمون سخته پاڪ موندن، با اینهمه دودی ڪه همه‌جا رو فراگرفته
میدونم این توجیه قشنگی نیست ولی واقعیتیه ڪه نمیشه انڪارش ڪرد
 
با اینهمه؛ خییییلی دلم میخواد پاڪ بشم، برای همیشه پاڪ بشم.
میدونم سخته ولی، حس میڪنم توانایی‌شو خدا بهم داده
خدا... انگار اونه ڪه هربار به دلم میندازه پاڪ بشم و از همه دودهای دنیا فاصله بگیرم
اونه ڪه وقتی از شدت آلودگی بی‌حال و خسته میشم، بهم امید و انگیزه میده و دوباره سرپام میڪنه
و میدونم ڪه خیلی خیلی دوستم داره و حواسش بهم هست
و همیشه آغوش مهربونیش به روی من بازه
حتی اگه... خیلی بنده بدی شده باشم
 
من میتونم انجامش بدم
قطعا میتونم
میدونم ڪه باید چڪار ڪنم
دلم میخواد از همه ڪثیفیا پاڪِ پاڪ بشم
مثل یه آینه تمیز و براق و قشنگ :)
 
 
   "الهی به امید مهربونیت"  💝