سلام به همگی

مطلب زیر رو یکی از دوستانمون ارسال کردن که با انجام این روش میتونید برای همیشه از شر سایت های

غیر اخلاقی خلاص بشید.

متن دوستمون رو که شامل توضیحات مربوطه است، در ادامه مطلب ببینید.

بلاک

روشی که من برای بلاک غیر قابل برگشت استفاده کردم بهتر است که یکبار توسط فرد دیگری بر روی سیستم مخاطب پیاد بشود، اما حتی اگر خود مخاطب هم این کار را انجام بده بازهم موردی نداره. من برای اینکه دسترسی به سایت ها و فیلترشکن ها را محدود کنم خیلی راه ها را امتحان کردم از تنظیمات ویندوز و نرم افزارهای بلاک تا حتی تغییر پورت شبکه اینترنت سیستمی که باهاش کار میکنم. تنظیمات ویندوز که به راحتی قابل برگشت هستند، اکثر نرم افزارهای بلاک سایت ها با فیلتر شکن یا حذفشون از کار می افتن (البته الان سایت مستهجنی هم نیست که بدون فیلتر شکن باز بشه!!!) و طبق تحقیقی که کردم متاسفانه این شبکه فساد و شوم گرداننده سایت های مستهجن اونقدر قوی هستند که از همه پورت های اینترنت قابل دسترسی هستند به جز یه پورت (که الان هم اسمش خاطرم نیست) و برای اینکه دسترسی به سایت های مستهجن را بخوای از طریق بستن این پورت ها محدودی کنی عملا باید استفاده از اینترنت را فراموش کنی (باز هم بگم من شبکه کار نکردم و این را از دوستانم که شبکه کار کردند اطلاع پیدا کردم و شاید راهی از این طریق هم برای عدم دسترسی به این سایت ها باشه) .

من چون کارم برنامه نویسی هست به هیچ وجه نمی تونم از لپ تاپ استفاده نکنم و از طرفی درگیر این مسائل غیر اخلاقی بودم . لطف خدا بود تا با این روش اشنا بشم و تا الان هیچ راهی برای نقض این

روش پیدا نکردم، البته شاید افراد واردتر باشند که بتونند اون را دور بزنند!!!! توی دورانی که دنبال راهی برای محدود کردن بودم اتفاقی با نرم افزار بلاک cold turkey اشنا شدم و اون را نصب کردم.

حدود یکسال پیش نسخه Trial اون فقط امکان بلاک کردن سایت ها را می داد. به این صورت که لیستی از سایت ها را می دادی و می تونستی دسترسی به اون ها را تا تاریخ مشخصی بلاک کنی. من یه لیست از تمام سایت های دانلود فیلترشکن ها و یا add-ins فیلترشکن ها را به نرم افزار دادم و دسترسی به اون ها را تا تاریخ بلند مدتی بلاک کردم. اما متاسفانه با تهیه فیلترشکن از خارج از سیستم خودم دوباره می تونستم دسترسی پیدا کنم و بلاک را دور بزنم. حدود سه ماه پیش دوباره به سایت cold turkey سرزدم و دیدم که امکان بلاک کردن اپلیکیشن هم به نرم افزارش اضافه کرده، به این معنی که کافیه شما یکبار سورس یک نرم افزار را به این نرم افزار معرفی کنی و اون را بلاک کنی، نرم افزار cold turkey اجازه اجرای این نرم افزار را تا تاریخی که مشخص کردی به شما نمیده. بنابراین کافیه که

یکبار سورس تمام نرم افزارهای فیلترشکن را دانلود کنی و اون را به نرم افزار معرفی کنی و تا تاریخ بلند مدتی اون را بلاک کنی، دیگه حتی نرم افزار را از خارج سیستمت بیاری هم نمی تونی اون را

روی سیستمت اجرا کنی چون نرم افزار اجازه اجرای اون را نمیده.

از قابلیت هایی که این نرم افزار داره اینه که امکان حذف اون تا تاریخ بلاک بودن وجود نداره و حتی اگر بخوای از سیستم حذفش بکنی هم سیستم به تو اجازه نمیده که پاک کنی (یه پیغام مثل این که فایل نرم افزار از فایل های سیستمی شناخته شده به شما میده) و تنها راهش اینه که ویندوز را عوض کنی تا کلا فرمت بشه. راه حل اون هم اینه که اون را توی یکی از درایوهای شلوغ کاربر نصب کنی تا عملا فرمت کردن اون درایو هزینه زیادی داشته باشه.

یه توضیح دیگه این که نسخه trial این نرم افزار تا تاریخ محدودی خدمات میده و برای استفاده طولانی مدت اون باید نسخه پولی اون تهیه بشه (الان 19 دلار هست نزدیک به 72 هزار تومان) من امتحان نکردم اما شاید بشه با یک کلید روی چند تا سیستم از اون استفاده کرد. من برای خلاصه مراحل استفاده و بهره برداری از این نرم افزار را در گام های زیر بیان کرده ام:

1- تهیه نرم افزار Cold Turkey نسخه Trial از سایت زیر :

https://getcoldturkey.com

و نصب اون در یک درایو شلوغ و به غیر از درایو ویندوز (که با فرمت قابل حذف نباشه)

2- خرید نسخه پولی نرم افزار (به قیمت 19 دلار) ، پس از اون یک کلید برای شما ایمیل میشه که با وارد کردن اون به نرم افزار به نسخه کامل تغییر وضعیت میده.

(این نرم افزار برای ایران نیست که من بخوام تبلیغش را بکنم!!! من برای پرداخت اون از طریق سایت تهران پرداخت http://www.tehranpayment.com  اقدام کردم و سریع جواب گرفتم، اگر مستر کارت دارید که هیچ اگر هم نه به غیر از این سایت، سایت های پرداخت ارزی دیگه هم هست و یا در سنتی ترین حالت استفاده از صرافی ها و حواله کردن و ... )

3- تعداد محدودی سایت هستند که میشه از اون ها فیلترشکن گرفت، همچنین چند تا سایت هم هستند که add-ins های فیلترشکن برای مرورگرهای مختلف می دهند، نرم افزارهای vpn و سایت های ارائه دهنده خدمات اون ها هم مشخصه. کافیه این نرم افزارها دانلود بشوند و به قسمت بلاک اپلیکیشن نرم افزار معرفی بشوند. سایت ها هم به قسمت بلاک سایت نرم افزار اضافه کنید. و یک تاریخ بلند

مدت به اون بدید .

به نکات زیر قبل از نصب کامل و بهره برداری دقت کنید :

1- حواستون باشه توی ادرس سایت هایی که به نرم افزار میدهید کلید واژه های سایت های مورد استفادتون نباشه. مثلا اسم google نباشه چون گوگل را هم بلاک می کنه. (برای فیلتر کردن سایت ها اون ها را سرچ کردید از صفحه سرچ گوگل لینک سایت را کپی نکنید و داخل نرم افزار بذارید. حتما اون را باز کنید و ادرسش را از ادرس مرورگر بردارید و داخل نرم افزار قرار بدیدو باز حواستون باشه اسم google داخلش نباشه.)

2- قبل از خرید پولی نرم افزار یکبار تمام کارهای گفته شده را انجام بدید و اون را توی یه تاریخ کوتاه(یک روزه مثلا) بلاک کنید تا ببینید چطور کار می کنه(خوب بلاک می کنه یا نه، حذف

میشه یا نه و ....) و بعد که مطمئن شدید اون را بخرید و کلیدش را بهش اضافه کنید تا به نسخه اصلی تبدیل بشه.

3- هزینه این کار این هست که دیگه اصلا به فیلترشکن دسترسی ندارید و برای کارهایی که نیاز به فیلتر کردن هست باید از سیستم دیگه یا کافی نت استفاده کرد. فکر می کنم برای رهایی یک شخص گرفتار به این سایت ها هزینه زیادی نباشه!!!

امیدوارم این روش هیچ وقت قابل دورزدن نباشه و راه غیر قابل برگشتی برای فیلتر کردن سایت های مستهجن باشه و به افراد زیادی که درگیر این پدیده شوم هستند کمک بکنه.

برای دیدن بلاک کردن سایت های منحرف کننده در ویندوز (1) به لینک زیر برید.

کلیک کنید