سلام

اقا حالت خوبه ؟

منم ... منو میگی ؟؟؟ نه خوب نیستم

ما هزار ساله اقا خوب نیستیم اقا سر در گریبانیم از زندگی فقط جنگیدن با مشکلاتو یاد گرفتیم

حوصلمون دیگه سر رفته

درد دل فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراون اقا دلم درد میکنه خیــــــــــــــلی میدونی چرا ؟

چون من اقا کنارم نیست اقا کجایی قربونت برم ؟

قهر کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیا خودم دور قهر کردنات  میگردم خودم ناز دلتو میکشم قربون قهرات برم نبینم که تنهایی

کاش پنجره بودم تا رو به تو باز میشدم

کاش خاک بودم و زیر پا های نازنینت قرار میگرفتم

دلخوشی کجاییی دلخوشی من کجایی که حتی نمیدونم حالت چطوره ؟

اقا چقدر غریب نواز چقدر محشـــــــــــــــــری البته از نوادگان اقا امام رضایی بایدم خواستنی باشییییییییییییییییییییی

اقا یه دنیا میخوامت ببخش بی وفایی هامونو رسم ما اینه ...

یکم اقایی بودن هم کفایت دارد به حال امروز جهان اخر هیچکس به فکر تو نیست همه تو دنیایی خودشونن

اقا ما اشتباه میکنیم !!! اشتبااااه!!

اقا ببخشید که نتونستم شبیه ارزوت باشم

تو دلخوشی منی برامون دعا کن شاید بیاییم تو هستی ما نیستیم

تو حاظـــــــــــــر ما غایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب ....!

محمد سرباز امام زمان عج