سخته!

خیلی هم سخت...

اون موقع ها که شیطون میره روی مخمون و میگرده میگرده تا حتی شده یه آتو ازمون بگیره!

قبول دارم یه جاهایی هم اون بود که برد...

ولی اینجا بودنم نشون دهنده اینه که هنوز من جلوترم، نشون میده که احتمال برد من خیلی بیشتره...

..::مشاهده متن کامل در ادامه مطلب::..

...

راه طولانیه

سخت هم هست خداوکیلی!

ولی...

میدونی چی آرومم میکنه؟

اینکه بعضی وقتا یادم میافته که خدا هم میدونست سخته... میدونست کار هر کسی نیست توی آخرالزمان بندگی کردن!

ولی با این حال منو آفرید

با این حال بزرگم کرد

حواسش بهم بود و ازم غافل نشد

حتی وقتی دید گناه کردم، آغوشش رو ازم دریغ نکرد..

...

خدا میدونست یه زمانی میاد که سن ازدواج بالا میره و موانعش هم زیاد میشه

میدونست با وجود اینهمه محرک، به گناه نیافتادن کار آسونی نیست!

...

خیالم راحته که میدونه... میبینه... کمکم میکنه

مطمئنم کمکم میکنه

کسی که عاشقانه منو آفرید، عاشقانه بزرگم کرد و حالا مشتاق تر از من به پاکیم، به خوشحالیم، به خوشبختیمه..

...

آرومم میکنه این حدیث، از کسی که 1400سال پیش به یادم بود و برام دعا میکرد...

"پاداش رزمنده شهید در راه خداوند بالاتر از پاداش انسان پاکدامنی نیست که توان انجام گناه (را دارد ولی خود را) آلوده نمیسازد. انسان پاکدامن نزدیک است که فرشته ای از فرشتگان الهی گردد."

نهج البلاغه، حکمت474

....

تسلیم نمیشم!

حتی اگه بارها بلغزم

حتی اگه طول بکشه تا موفق شم...

مهم اینه که موفق میشم.

...

حالا که شروع کردم دیگه تا تهش هستم

مردونه هم هستم

اگه تا الان کم کاری کردم، قول میدم جبرانش کنم

من تسلیم نمیشم

من کم نمیارم

...

قراره فرشته بشم دیگه 😇

قراره اتفاق ها بیافته

قراره اتفاق ها بیافته...

   مصباح