سلااام دوستان عزیز✋
ان شاءالله که حال همگی خوب باشه...
یکی ازدوستان مقدمه جالبی گفتن منم نمیدونستم چطورشروع کنم بااین مقدمه شروع میکنم:)

خیلی دلم میخواست بگم کنارپنجره نشستم ☺️یه غروب زیباهم هست🏜، یه هوای عالی🌥،یه دفترویه قلم🖊!
اماخبری نیست:))
واتفاقاخسته بودم اماخوابم نبردداشتم به یه چیزدیگه فکر میکردم یهو توذهنم اومد ماچرامطلبی برای متاهلین نمیذاریم!!😉
دیگه درمورد خودارضایی درمتاهلین میخوام باشمایه گپی بزنم😍

🌹این پست ویژه متاهلینه،میخواستم جزئی ترتوضیح بدم یه نکته مهم رو،اماچون میدونم مجردها مثل خودم کنجکاون😂دیگه همه میتونن بخونن👍

بزن بریم ادامه مطلب...

✔️مااکثراازمجردادیدیم وشنیدیم که عمل خودارضایی روانجام میدن...هرچندبرای مجردهاهم عمل درستی نیست اماوقتی یه فرد متاهل بگه من خودارضایی میکنم بیشترتعجب میکنیم!
باخودمون میگیم...

اعههههه😳مگه میشه یه زنی شوهرداشته باشه وخودارضایی کنه!!!
یامجردامیگن ماشوهر نداریم خودارضایی میکنیم،اونادیگه چرامثلا؟؟!!🧐
منم اوایل تعجب کردم ورفتم دنبال یسری تحقیق ها ببینم اخه یعنی چی!!

ومتوجه شدم اتیش ازکجا بلندمیشه😅
من علیت هارومیگم دیگه مشخصه مشکل ازکجاست.

ازاینجابه بعد دیگه حواست باشه👇

خودارضایی یعنی:
رابطه جنسی باخود...

✍یکی ازدلیل اینکه زن یامرد بجای برقراری رابطه جنسی بادگر(همسر)،باخودبرقرارمیکنه، #پورنوگرافی ست.
وقتی زن یامردفیلم پورن میبینه یاقبلادیده،به احتمال بسیاربالا  #همسر خودش رو با #کارکتر فیلم های پورن #مقایسه میکنه.

وقتی مقایسه صورت بگیره خواه ناخواه وقطعا چیزای تصنعی ازطبیعی جلوه گری بیشتری میکنن،وظاهرنمایی های زیاد،ومخصوصا مرداکه میبینن وااای چه زنی!مگه همچین پارتنری هم هست!پس جرازن من اینطور نیست!وای اگر زنم اینطور بود چی میشد😁
اینقدر تکرارمیکنه که ملکه ذهنش میشه بعله حتمااا همسرمن ناتوان هست وشریک جنسی خوبی نیست،پس من فیلم میبینم وخودارضایی میکنم بسیارهم عالی میشه!

اماخبر نداره تمااااام این صحنه های فیلم پورن #تصنعیه  اصلااا مادرعلم وتجارب اینجور نداریم که رابطه جنسی طولااااااانی باشه😐
یاارضا شدن های طولااااانی😕
اصلاهمچین چیزی واقعیت نداره....
اونااگرراینکارو نکنن چطور تورو یکی دوساعت مشغول کنن!؟
مجبورن اینکارارو کنن وظاهرنمایی کنن که ذهن تورو گول بزنن.

دلیل مهم بعدی؛ارضا شدن با حس واحساس وتخیل هست ونه وجود واقعی همسر👍

زن یامرد وقتی تفکرات جنسی شدید داشته باشن فانتزی های جنسی شدید،تکرارصحنه های جنسی و...
کم کم وقتی با همسرش داره رابطه جنسی برقرارمیکنه،بجای اینکه تمرکزش روی وجود واقعی همسر باشه،حواسش روی همون زن ومردای فیلم هاست😉
اصلاانگارتودنیای واقعی نیست!
تودنیای خیال سیرمیکنه توهمون دنیاهم ارضامیشه فقط جسمش تودنیای واقعیه...
خب واضحه وقتی ازوجود همسر لذت نبره،ازرابطه جنسی باخود(خودارضایی)لذت میبره!

موردبعدی اشنانبودن باآناتومی بدنی واندام تناسلی بدن مرد یازن هست.
وقتی زن یامردی ندونه همراه وشریک زندگی وجنسیش چه بدنی داره،باچه نوع حس واحساسی،وسلیقه ای درلذت وارضا..
درنتیجه رابطه جنسی موفق امیزی شکل نمیگیره ومتمایل میشن به خودارضایی که اسون تره...

یه مورد دیگه برمیگرده به انزال،زودرس یادیررس و #عدم_هماهنگی_ارگاسم

وقتی زن ومرد خودشون رو هماهنگ نکنن، مثلامرد به ارگاسم برسه ودیگه حوصله نداشته باشه،ولی زن هنوز به ارگاسم نرسیده وبدون رضایت جنسی رابطه تمام میشه خب زن میره خودارضایی میکنه!

من یسری نکاتی که مهم بود رو گفتم،ان شاءالله که براتون کاربردی باشه😊
 

🖊خادم وارادتمندشما: صبا