به نام خدا

.................

سلام دوستان ازتون می خوام دو دقیقه به حرفهام گوش بدید😊


خوب میرم سر اصل مطلب و میگم ک آقا جون ترک این کار به صورت دائم شاهکار محسوب میشه و خیلی کار خوب و عالی هستش اما چجوری؟

چتوری؟ چ شکلی؟

چ کنم چ کار کنم؟ بابا خودت نمی بینی کوری؟؟؟

این همه آدم گرفتارن دارن پرسه میزنن تو این باتلاق نمی تونن خودشون رو بکشن بیرون تو می خوای بگی شدنیه؟؟؟

اوکی حرفات رو با جون و دل پذیرا هستم اما حالا گوش بده.... تا حالا از خودت پرسیدی چه قدر برای نماز قیمت قائل شدی؟؟؟؟ نچ نچ نچ😠😠😠😠😠 هم خدا رو می خوای هم خرمااااااااااااا😠😠😠😠😠😠😠😠😠

😠😠😠 تو چه قد به نمازت اهمیت میدی هاااااااااااااااااا😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠 پوست موز برا نمازت ارزش قائلی؟؟؟؟

اون وقت می خوای خودارضایی نکنی؟؟؟؟😠😠😠😠😠

عزیز من راه مشخصه خودت رو گول نزن آقا جان یه سئوال چی باعث میشه گوشی شارژ بشه ها؟ شارژرش دیگه تو گوشی خودتو به شارژ وصل کن همیشه ک همیشه باطریش پر باشه نماز هم اینطوره!!! مخصوصا واسه یه مریض مثل من و تو😠😠😠😠😠 به نماز اهمیت بیشتر بده خواهشا😠

نماز آدمو از فحشا و منکر دور میکنه باور نمیکنی؟

ایناها اینم سندش!

اتْلُ ما أُوحِیَ إِلَیْکَ مِنَ الْکِتابِ وَ أَقِمِ الصَّلاةَ إِنَّ الصَّلاةَ تَنْهى‏ عَنِ الْفَحْشاءِ وَ الْمُنْکَرِ وَ لَذِکْرُ اللَّهِ أَکْبَرُ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ ما تَصْنَعُونَ»؛آنچه را از کتاب (آسمانى) به تو وحى شده تلاوت کن، و نماز را برپا دار، که نماز (انسان را) از زشتی‌ها و گناه بازمى‏‌دارد، و یاد خدا بزرگ‌تر است و خداوند مى‌‏داند شما چه کارهایى انجام مى‌‏دهید!

(عنکبوت ... 45)



تازه یه حدیث هم داریم که میگه 

 مَن أحَبَّ أَن یَعلَمَ أقبَلت صَلاتُه أَم لَم تَقَبَّل فَلیُنظُر هَل مَنَعتَه صَلاتُه عَنِ الفَحشاءِ و المُنکَر فَبِقدرِ ما منَعتَه قُبِلَت مِنه
هرکس دوست دارد بداند نمازش قبول شده یا نه، ببیند که آیا نمازش او را از گناه و زشتی باز داشته یا نه؟ پس به هر قدر که نمازش او را از گناه باز داشته به همان اندازه نمازش قبول شده است.

(بحار الانوار، ج82 ص 198)1

 

اگه اینا واست بد نبود اینم بدون حدیثی از پیامبر هست که میگه شفاعت من به کسی که نمازشو سبک بشماره نمیرسه!!!!

همیشه سعی کنیم در نماز به پا داشتن برای خدا #سیب_زمینی_نباشیم

پ ن :

-این پست رو در واقع یکی از مدیرهای خوبمون که یه مدت نبود توی کامنت نوشته بود بنده هم اینجا واردش کردم :)

-یکمی هم تغییرات درش ایجاد کردم :))))

-اگه بتونم احتمالا در آینده یه پست در مورد تفاوت نماز خوندن و نماز به پا داشتن میزارم قبلا هم قول داده بودم

-قرار بود یه پست در مورد تفاوت اقایون و خانوم ها هم بزارم چون واقعا مهمه حالا چرا؟تو همون پست میگم

-حدیث رو از وبلاگ زیر کپی کردم :)

منبع

1-irani.blog.ir