بازم با یک مصاحبه عالی همراه ما باشید
ما شاء الله مصاحبه هامونم زیاد شدن... :)
تو هم از الان مصاحبت رو آماده کن دوست من
"حق نگهدارت"
نتیجه تصویری برای عکس نوشته خدا امیدواری
سلام دوست عزیز
لطفا خودتون رو معرفی کنین
سلام    امیدی هستم  و17 سالمه
 

چه حسی دارین که تونستین چهل روز رو با موفقیت  پشت سر بزارین ؟

یه حس وصف نشدنی،واقعا  الان حس میکنم   مث بقیه مردم و دوستام میتونم زندگی کنم   حس میکنم   الان میشه زندگی کرد

مشاهده کامل متن در ادامه مطلب

آیا قبل از آشنایی با سایت هم اقدام به ترک کرده بودین؟ تا چه حد نتیجه بخش بوده؟ 

بله بارها و بارها اقدام به ترک کردم   ازاین  4 سال و 6 ماهی که مبتلا بودم  دوسال رو صرف ترک کردم   ، قبل آشنایی با سایت خوبتون اصلا ثمره ای نداشت و فکر میکردم اصلا نمیشه ترک کرد

خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟

 واقعاااا خودارضایی   زندگیمو گرفت  
ضعف جسمی_ریزش مو_عدم اعتماد به نفس_کم خونی_ کمردرد_  زود رنجی_گوشه گیری و تنهایی _ زود انزالی  من همه اینارو داشتم   کلافه شده بودم واقعا  ولی الحمدلله   تقریبا همگی رفع شدن فقط لاغری مونده که  مطمئنم اینم رفع میشه به امیدخدا

به نظرتون چه کسی مقصر این کار شما بوده و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

بنظرم  دوستای دوران راهنمایی  و  عدم   راهنمایی والدین   باعث شد  گرفتار بشم اگه به عقب برگردم   دور دوستای ناباب خط میکشم

به نظرتون مهم ترین کارایی که کردین یا نکردین تا به سمت این عمل نرید چی ها بودن ؟

 واقعیتش تو این چهل روز ازجونم مایه گذاشتم و اصلا سراغ عوامل تحریک نرفتم  و تمام روشهارو مو به مو اجرا کردم
نتیجه تصویری برای عکس نوشته خدا امیدواری

مهم ترین موانعی  که باهاشون  مواجه شدین چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتین ؟

فکرم  که واقعا اذیت میکرد سعی میکردم   از روش کش پول استفاده کنم  و  عوارض خودارضایی رو هم دوباره مرور کنم _بدحجابی بیرون هم  مانع بود ولی  وقتی که بیرون میرفتم  نگاهمو کنترل میکردم

آیا کتاب، متن یا موسیقی خاصی توی این مدت بهتون کمک میکرد؟ اگه آره لطفا معرفی کنین 

یه کتاب قدیمی بنام ابلیس نامه هست  که اگه بخونید  خیلی خوبه  موضوعشم در رابطه با شیطان شناسیه ،فیلم های انگیزشی هم بی
تاثیر نبودند واقعا

به نظر شما علت اصلی روی آوردن افراد به این عمل چی هست؟

 بنظرم بیکاری و نداشتن تفریحات سالم  باعث میشه جوونا به این عمل مبتلا بشن

 به نظرتون چرا بعضیا نمیتونن ترک کنن ؟

بعضیا چون خیلی شکست میخورن  باورشون شده که شکست  فقط وفقط برای اوناست... نه خیر خود من  بالای  صدهزار بارشکست خوردم  ولی   بازم امیدوار بودم و موفق شدم

والدین به نظرتونچه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟

 والدین هم باید در سنین نوجوانی  فرزندشونو از خطرات این عمل زشت آگاه کنن و از اطلاع رسانی دریغ نکنن  اینجوری شاید 80درصد بچه ها سراغش نرن
نتیجه تصویری برای عکس نوشته خدا امیدواری

انگیزه شما برای ترک چی بود ؟

نزدیکی به خداوند وبعدشم رفع عوارض و پیشرفت در تحصیل

 آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟

 خیر اتفاق خاصی نیفتاده فقط  بیشتر مورد توجه خونوادم قرار گرفتم

 رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی کرده؟

وقعا رابطه ام به کلی تغییر کرده  و شناختمم بیشتر شده نسبت بهشون. احساس میکنم   خدا مث  قدیما
دوسم داره و لطفش بهم بیشترشده

خوب با توجه به چیزای خوبی که الان به دست اوردین برنامتون برای آینده چیه ؟

 محقق کردن هدف بعدیم که قبولی  در دانشگاه تهران هستش و به امیدخدا میخوام  روزای پاکیمو بیشتر کنم

نتیجه تصویری برای عکس توشته خدا امیدواری

 همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه

آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟

بله  صدرصد   میخوام چله محبت به والدین و چنتا چله دیگه  که مربوط به عادتای کوچیکه بگیرم

از اینجا برای ما بگید

چطوری با سایت آشنا دارین و چه نظری برای بهبود مطالب دارین؟
یه روز که  داشتم دنبال روشی واسه ترک میگشتم تو گوگل سرچ کردم مدرن ترین روش ترک استمنا که سایت شما اومد  خدارو شکر. مطالب که عالیه 

بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟

 همه بخش ها بهترین اند ولی بخش اعلام پاکیو بیشتر دوس دارم

فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا ..نجات بدین ؟

بله خداروشکر به4 نفر   سایتتون  رو معرفی کردم  که  3 نفر تونستند ترک کنن خداروشکر
درود بر شما خدا رو هزار مرتبه شکرنتیجه تصویری برای عکس توشته خدا امیدواری

 الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟

 بله چرا که نه! فقط واسه یه مدت نیستم که  ایشالا برمیگردم و دوباره  اعلام پاکیمو ادامه میدم

 و حرف آخر...

دوستای خوبم اگه سختی ها نباشن ماهیچوقت پیشرفت نمیکنیم  پس  لطفا هیچوقت ناامید نشید و نگید نمیتونم

از همه مدیرای خوب و گل سایت  بینهایت تشکر میکنم   ،ان شاالله   همیشه در پناه حق باشید،دمتون گرم

یاعلی

برای شما پاکی ابدی و رسیدن به همه اهداف زیباتون رو از خدا خواستاریم

به امید یک زندگی فوق العـاده لذت بخش

یا علی مدد

نتیجه تصویری برای عکس توشته خدا امیدواری