بسم الله النور
سلام و صدسلام بهـ روی ماهــتون
آقا مصاحبهـ داریم داغِــــــ داغ :)
از دستش ندین
مصاحبهـ خودت رو آمادهـ ڪن... عڪسهــای این مصاحبهـ بهـ انتخاب دوستمون بودهـ
شما هــم عڪسهــای مصاحبت رو تنظیم ڪن :)
یا حق

سلام دوست عزیز
لطفا خودتون رو معرفی کنین
سلام علیکم
من و من|دوباره میسازمت،من،14سال
چه حسی دارین که تونستین چهل روز رو با موفقیت  پشت سر بزارین ؟
موفقیت خیلی ارزش داره!چه برسه به اون موفقیتی که به خدا نزدیکت
کنه...همیشه حس گناه نکردن بهتر از گناه کردنه...خداروشاکرم که منو دوست
داشت...یا شایدم عاشقم بود...
آیا قبل از آشنایی با سایت هم اقدام به ترک کرده بودین؟ تا چه حد نتیجه بخش بوده؟ 
بله،اما تاثیر و نتیجه ای نداشت!همین باعث شد دنبال جایی برای ترک بگردم...
 مشاهده متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب 

خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟
 عوارض جسمی که مانند دیگران...اما از عوارض روحی براتون بگم؛
آرامش روح انسان نزدیکی به خداست...اما وقتی جای دیگه بره نه تنها آرامشی
داره،بلکه احساس ترس داره:
عوارض روحی مثل،منزوی،خجالتی،احساس پوچی،احساس بی هدفی،وزندگی تار و بی رنگ...
اما بحمدلله الان زندگی رنگ پیدا کرده...کما اینکه کم رنگه!الان میتونم
راه برم،بخندم،حرف بزنم و پرواز کنم...
اما قبلا نمیتونستم پرواز کنم،چون توی زندان گناه گیر افتاده بودم...

به نظرتون چه کسی مقصر این کار شما بوده و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟
اگه بگم دیگران یعنی خودم کارم درست بوده!نه،اشتباه خودمم...اگر
برمیگشتم عقب،بیشتر علم کسب میکردم؛چون هیچ فقری مانند نادانی نیست...

به نظرتون مهم ترین کارایی که کردین یا نکردین تا به سمت این عمل نرید چی ها بودن ؟
رمز موفقیت...نماز اول وقت،دائم الذکر(ذکر فقط لسانی نیست)وفرار از تنهایی. 

مهم ترین موانعی  که باهاشون  مواجه شدین چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتین ؟
تنهایی:تا میفهمیدم که بهم حمله شده،سریع فرار میکردم!

آیا کتاب، متن یا موسیقی خاصی توی این مدت بهتون کمک میکرد؟ اگه آره لطفا معرفی کنین 
بله،کتاب گام های سلوک،چهل گام در خودسازی و وصیت امیرالمومنین(علیه
السلام)به فرزندشون
امام حسن(علیه السلام)

به نظرتون چرا بعضیا نمیتونن ترک کنن ؟

بعضیا از ته دل نمیخوان!دلشون قرص نیست...وعلم کافی ندارن...چون واقعا
علم،بهترین جایگزین غریزه هاست..

به نظر شما علت اصلی روی آوردن افراد به این عمل چی هست؟
 افسردگی،سرکوب شدن از طرف جامعه،که همه از تنبلی نشات میگیره...

به نظرتون والدین چه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟
 میتونن با فرزندشون رفیق بشن،که فرزند هر جایی مشکل داشت به پدرومادرش میگه...

انگیزه شما برای ترک چی بود ؟
خسته شده بودم...از زندگی کسل کننده...اصلا خنده ای درکار نبود،از
دیگه انگیزه های من،رسیدن به خودمم بود،چون خودمو واقعا دوست دارم(شما هم
خودتونو دوست داشته باشین...)

آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟

 من هنوز ترک نکرده بوم،اومدم اعلام پاکی کنم.دیدم نوشته شده:من و
من53روز پاکی!باخودم گفتم،یعنی من چهل تایی شدم؟اونجا جایی بود که من
حسرت خوردم...به خاطر عمرم...

رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی کرده؟
قبلا شاید نماز رو سرسری میخوندم،اما الان بهتر...قبلا نمیدونستم که
کدوم ائمه(علیم السلام)چه کرده و...اما الان علم بهتر و بیشتری بهشون
دارم...

خوب با توجه به چیزای خوبی که الان به دست اوردین برنامتون برای آینده چیه ؟

 اسمشو گذاشتم رویای طلایی...اما در آینده رویا نیست(انشاالله)!میخوام
به جاهایی برسم که خیلی ها نرسیدن...

همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه

آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟

اوهوم!چله ها انسان رو میسازه...اما باید نگهش داشت...

از اینجا برای ما بگید

چطوری با سایت آشنا دارین؟
 سرچ توی گوگل،که چه کنم تا پرواز کنم؟چه قدر زود گذشت...

بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟
 اعلام پاکی...چه روزهایی که میومدم اعلام میکردم...
وتجربه های موفق...

فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا ..نجات بدین ؟
حتما!

سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟

 چرا نام کاربریتو من و من گذاشتی؟
من باخودم گفتم برنامه نمیخوای داشته باشی برای زندگی؟
این سوال باعث شد من برنامه هایی بریزم که رشد کنم...این برنامه ها خیلی
خیلی گسترده هست...گفتم اسم که نمیشه نداشته باشه!پس من و من...وگفتم
ازاول میسازم زندگی خودمو؛دوباره میسازمت من...

الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟
 100درصد!هرکسی امکان داره لغزش کنه...اما اعلام پاکی روحیه میده!

اگه نکته ای برای کمک به دوستان به ذهنتون میرسه لطفا بهمون بگین ؟
دوستان!علم کسب کنیم...علم...برای هر کارمون دلیل داشته باشیم و به
خدا وصلش کنیم...

و حرف آخر...

ازصدای سخن عشق ندیدم خوشتر
یادگاری که دراین گنبد دوار بماند
میدونی؟عشق به خدا خیلی میارزه...اونم توی این دوره زمونه...
به خدا میسپارمتون...