سلام بچه‌ها

متنی که می‌بینید نوشته یکی از کاربرهای خوبمونه که توی یکی از بخش‌ها به عنوان نظر فرستاده، چون قشنگ بود حیفم اومد بقیه نبیننش :) 

بخونید و برای سلامتی ایشون دعا کنین🌷

مشاهده در ادامه مطلب... 


❗به همه کسایی که اینجا هستن❗

ببین داداش من...ببین خواهر من...مردم دیگه واسشون دین و مذهب و خدا و پیغمبر شده کشک!!!

به معنی واقعی کلمه شده کشک...هیچ‌کسی به فکر هیچی نیست...می‌گن اینو نگاااا هنوزم روزه می‌گیره...هه...اُمُل!!! ول کن بابا...این چیزا کشکه...

اما بچه ها...بین همه این کثیفی ها...بین همه این چرک و کثافت کاری ها...یه نفر هست که خیلی تنهاست...که هنوز چشم به راهه...چشم‌به راه ۳۱۳ نفره!!

که براش خالص شده باشن...ببین رفیق من...آخر‌الزمانه...چه بخوایم و چه نخوایم ظهور حضرتش بسیار بسیار نزدیکه...خیلی نزدیک...شاید امسال سال ظهور مهدی فاطمه (عج) باشه...ان شاء الله...😇

ولی ببین دوست من...امام زمان (عج) چشم امیدش به شیعه هاشه...اما اگه یه دوری توی شهر بزنی متوجه میشی که هیچ‌کسی به فکر حضرت حجت (عج) نیست...همه توی دنیا غرق شدن...همه دنبال شهوت ان...پسرا دنبال دختران...دخترا دنبال پسران...این یکی فکر می‌کنه سر فلانی رو چطوری کلا بذارم اون یکی میگه چیکار کنم سرم کلاه نره...😔🙁

ولی بین همه این هیاهو ها...اون چشم به راهه...چشم به راه تویی که این متن رو می‌خونی...مگه امام زمان (عج) غیر من و تو کس دیگه ای رو هم داره؟؟؟😔

محرم که میشه برای مظلومیت آقا امام حسین(علیه السلام) گریه می‌کنیم اشک می‌ریزیم...خیلی هم خوبه...ولی ببین...هنوز یک حسین زنده اینجا داریماااا...چقدر حواست به مهدی(عج) هست؟؟

چقدر واسه ظهورش تلاش می‌کنی؟

چقدر سعی می‌کنی خودتو درست کنی؟چقدر به خاطر وجود نازنینش سعی می‌کنی گناه نکنی...؟؟ چقدر به فکرشی؟

ببین یارای امام حسین حر ابن یزید ریاحی بودن...عباس ابن علی علیه السلام بودن‌...

ولی یار امام زمان می‌تونه اسمش علی باشه...می‌تونه اسمش پرهام باشه...می‌تونه اسمش میلاد باشه...می‌تونه سیامک باشه...می‌تونه فاطمه باشه...می‌تونه کیانا باشه...می‌تونه مرضیه باشه...می‌تونه اسمش سامان باشه...می‌تونه اسمش نگین باشه...می‌تونه خود تو باشی...به شرط اینکه فقط در مسیرش گام برداری...

ببین به شدت داره غربال اتفاق می‌افته...خیلی از خوبا دیگه دارن بد می‌شن...

مگه امام زمان(عج) غیر من و تو کیو داره؟؟؟

چرا فکر نمی‌کنی من و تو هم با گناهانمون می‌تونیم بشیم اهل کوفه!!!مگه اهل کوفه شاخ و دم داشتن؟؟؟ شمر لعنت الله علیه هم مثل منو تو بود دیگه...چشم و گوش داشت...عین منو تو...

هر وقت خواستی گناه کنی با خودت بگو پس مهدی فاطمه چی؟؟؟ پس تنهاییش چی؟؟؟اگه من گناه کنم...اون که خیلی تنها تر میشه...امام زمان فقط من و امثال منو داره...امروز رو به خاطر امام زمان گناه نمی‌کنم...

اونوقت ببین چه عشقی می‌کنی...چه حالی می‌کنی...چه کِیفی می‌کنی...

خلاصه بگم بهت...مردم خداشون شده پول!! چشم مردم پر شهوت شده!! تو چی؟

از این فرصت استفاده کن...خیلی ها صفو خالی کردن...می‌تونی بری جلو...اگر بخوای...

تلاش کن...امام زمان خیلی تنهاست من و توییم که باید کنارش باشیم...

🌸🍃امام مهدی علیه السلام: اگر شیعیان ما به اندازه یک لیوان آب تشنه ما بودند ما ظهور می کردیم.🍃🌸

به خدا سخت نیست...فقط گناه نکن...اونوقت کم کم مسیرش روشن میشه...

من خیلی ناچیز تر از این حرفام ولی گفتم شاید این حرفا به درد یک نفر بخوره...یک نفر هم کمتر گناه کنه عالیه!

🌸🍃لحظه هارا دریاب...🍃🌸