سلام دوستای مهربونم
عیدای قشنگتون مبارک باشه😇
ببینم، حال و هوای دلتونم بهاری هست؟ سرشـار از لذت هستین؟؟
ایام، ایام جوونیه ها... لذت نبری باختی! از مـا گفتن😎

تشریف بیارید ادامه مطلب :)

میبینم که بعضی از اخما رفته توی هم🤔
چی؟! دل من خوشه؟ :)
خب آره، دلم خوشه. بده مگه؟😅
اصلا خودم انتخاب کردم دلم خوش باشه، خودم انتخاب کردم که از زندگیم لذت ببرم و همیشه سرحال باشم :) 
مگه چندبار قراره به دنیا بیام که صبحا اینجوری :( از خواب بیدار شم شبا هم همینجوری :( خوابم ببره؟
دیدی یه سری از آدما رو؟ بیخود و بیجهت ناراحتن، الکی حال ندارن
هیچییی هم نشده ها! حتی صبح که بیدار میشن یادشون رفته دیشب چرا غصه میخوردن ولی بازم ول کن نیستن!! هی به خودشون فشار میارن که "من دیشب سر این قضیه حالم بد بود، چرا الآن که بهش فکر میکنم مثل دیشب نمیشم؟! نه حتما یه مشکلی هست!!!"
میبینی؟! به خودشون فشار میارن که باید مثل دیشب ناراحت بود😐
باید همونطوری که اون روز برای اون مشکل اون طوری گریه کردم، الانم همونجوری گریه کنم!!!
میدونی، همچین آدمی هم هرروز داره انتخاب میکنه!
انتخاب میکنه که ناراحت باشه
انتخاب میکنه که مدام به مشکلاتش فکر کنه و غم کل وجودش رو فرابگیره!

 

همچین آدمی وقتی یه اتفاق بد و یه اتفاق خوب براش میفته، انقدددر به اون اتفاق بده فکر میکنه که اصلا یادش میره اتفاق خوبه رو!
همچین آدمی، کمتر هم خدا رو شکر میکنه :)
اما من و شما داستانمون فرق داره، ما قراره با زندگیمون، با اتفاقای قشنگی که برامون میفته حسااابییی لذت ببریم
کافیه موج ذهنمون رو روی "رادیو مثبت" تنظیم کنیم :)
توی رادیو، شبکه ها شبانه روز فعالیت میکنن. حتی کاری به کار ما ندارن، ما چه گوش بدیم چه رادیو رو خاموش کنیم، اونا همچنان کار خودشونو میکنن
اما! این خود ما هستیم که موجمونو روی یه رادیو تنظیم می کنیم
خب، طبیعیه که اگر انتظار داشته باشی از امروز لذت ببری، اون موقع هوای بهاری بیشتر به دلت میچسبه، از شنیدن آواز پرنده ها حال بهتری بهت دست میده
از دیدن مامان و بابا بیشتر ذوق میکنی :)
همه اینها هم مثل رادیو همیشه هست، ولی ماییم که گاهی موجمون رو روی چیزای دیگه تنظیم میکنیم و اصلا حواسمون به اینها نیست!
اصلا حواسمون نیست وقتی صبح از خواب بیدار میشیم، چهرمون رو که توی آینه دیدیم، از ته دل خدا رو برای این مخلوق خوشگلش شکر کنیم😁
گیر میدیم یه ایرادی پیدا میکنیم که واقعا هم ایراد نیستا! ولی دیگه انتخاب کردیم براش غصه بخوریم
گیر میدیم عیب و معایب بقیه رو پیدا کنیم و توی دلمون سرزنششون کنیم!
گیر میدیم تا از بودنشون لذت نبریم!

اما زندگی خیلی کوتاه تر از چیزیه که فکرش رو میکنیم :)
ناگهان روزی میاد که میبینیم، فرصتی برای خندیدن نیست، حتی یک لبخند بیشتر :)
فرصتی برای یه آدم بهتر بودن باقی نیست
فرصتی برای لذت بردن از نماز و مناجات با خدا و همممه قشنگیای زندگی باقی نمونده
اون موقع شاید حسرت خوردیم...
حسرت روزهایی که در سلامت کامل بودیم ولی قدر ندونستیم
حسرت جوونیمون، که بدون لذت گذشت
حسرت صبح هایی که بیدار شدیم و به این فکر نکردیم که تمام شب، همون موقع که آروم خوابیده بودیم، خدا بیدار بود و نگاهمون میکرد :)

  

قدر بدونیم، فقط همین
خدا میگه فقط تعداد کمی از بنده هاش شڪرگزارن! انتخاب کنیم که جزءشون باشیم

نگاه قشنگ خدا بدرقه راهتون🌹