بسم الله الرحمن الرحیم

سلام محمد سرباز امام زمان عج هستم

و ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س) رو تسلیت عرض میکنم 

مدت زیادیه پست نزاشتم امیدوارم حالتون هم طوره بکر باشه؛

امروز میخوام د مورد مسئله مهمی بنام ورزش باهاتون صحبت کنم چیزی که میتونه شما رو مدت بسیار زیادی مدد بده در مراحل زندگی از اون مهم تر برای ترک گناه و پاکی شما عزیزان خیلی مهم تره 

اما اول ما باید به دنبال ورزشی باشیم که بهش واقعا علاقه داریم و بعد مذتی ولش نکنیم و بعد خوب در موردش تحقیق کنیم و شرایطشو بسنجیم ببینیم با خلقیات وضعیت بدنی یا اصلا وضعیت مالی ما جور در میاد یا نه بنابراین حتما و حتما خوب کر کنید 

بعد از مدتی شما به این نتیجه میرسید که ورزش داره به شما کمک شایانی میکنه و بهتون اعتماد به نفس میده و انرژی مثبت میده 

پس از همین الآن شروع کنید

کارتون رو هم به شنبه نندازید من حودمم دارم ورزش مورد علاقمو انجام میدم که به یاری خدا تا ته ماجرا میرم و خیلی هم راضیم 

پس خوب تحقیق کنید و بعد با اراده و جدی شروع کنید 

مراقب خودتون باشیدلبخند