فوق العاده مهم(همه لطفا بخونن)

سلام

امروز میخوام یه چیزی رو بهتون بگم که زیاد دربارش حرف نزدم و بارها میخواستم بهتون بگم ولی یادم میرفت !!!! شاید اگر همین یک نکته رو در کنار روش استفاده میکردین خیلی از شکست هاتون رو نمیخوردید و خیلی وقت بود که 40 رو تموم کرده بودین و الان داشتین توی باشگاه 40 تایی ها میچرخیدین !!!

ولی خب ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست ! یه راست میرم سراغ فوت و فن :

برای مشاهده این پست به ادامه مطلب بروید

ما انسان ها چنتا غریزه داریم ! اصلا غریزه چیه؟!

منظور ما از غرائز عبارت از آن دسته گرایش‌های نفسانی و تمایلات انسانی است که حفظ و بقای زندگی فردی و نیازهای حیاتی آدمی‌ را تأمین می‌نماید.
به عبارت دیگر؛ غرائز، رفتارها و حرکت‌ها و تلاش‌های انسانی را که در مسیر رفع نیازهای فردی انجام می‌گیرد تفسیر و توجیه می‌نماید و طبیعتاً بخشی از آن‌ها مشترک بین انسان و سایر حیوانات خواهد بود .

خب همونطوری که میدونید یکی از مهم ترین غریزه های بشر غریزه جنسی هست !!! نمونه سادش همین کشش همه ماها به خودارضایی !

ولی ما مجرد ها باید خداروشکر کنیم برای خصلت فراموش کاری !!!! الان ممکنه بگین خب چه ربطی داشت؟ بذارین واضح تر توضیح بدم !!! غریزه جنسی یه غریزه فراموش کار هست !!!!! خیلی جالبه هااا !!! یعنی چی فراموش کاره!؟؟؟؟ دوستان دقت کنید به عرایض بنده تا اصل مطلب رو کامل بفهمید !

شما وقتی گرسنه یا تشنه میشین غریزه میگه حتما باید غذا یا آب بخورین !!! یعنی اگر نخورین شک نداشته باشین میمیرید !!! حالا خیلی جون سخت باشین ده روز هم دوام بیارین بعدش که دیگه مطمئنا مردنی هستین !!! ولی نفس شهوت اینجوری نیست !!!

یعنی وقتی میاد و به شما هی اصرار میکنه یا اصلا اصرار هم نه !!! در حد کم هی شما رو وسوسه میکنه که یه کم تحریک شو ...یه کم فکر جنسی کن...چه میدونم یه کم مثلا فیلم ببین حالا میخواد چی بشه؟؟؟ وقتی اینجوری میشه شما اصلا نیاز نیست خودتون رو ببازین !!! چون این نفس ، یه نفس فراموش کاره یعنی اگر شما بهش محل نذارین چند بار اون خودش کم کم میره !!! یعنی مثه گرسنگی و تشنگی و نیاز به خواب نیست که غیر ممکنه با محل نذاشتن دست از سرتون بر داره !!! این نفس بعد چند بار تو ذوقی خوردن میره و تا زمان زیاد یا کمی(بستگی به شخص و افکارش و تصمیم جدی برای ترک داره) از فکر و روح شما میره !

خب شما تصور کنید یک نفس فراموش کار دارید که میتونید برخلاف غریزه های دیگه که واقعا جنگیدن باهاش سخته اینو میشه کنترلش کنید !!!!

دوستانی میان و میگن نمیشه ترک کرد و هی شکست پشت شکست !!! من توصیه میکنم به این عزیزان که در کنار روش ترک پست فوت و فن پیروز شدن 1 (لینکش پایین روش ترک هست) رو بخونن و بعدش این پست رو هم مطالعه دقیق داشته باشن !

و توصیه من به همه : دقت کنید که با چندبار تو ذوق این نفس زدن اون شما رو ول میکنه و میره برای مدتی !!! حالا یه سری از دوستان هم هستن که باهوش ترن و به فکر بعدش هم هستن و ممکنه این سوال براشون پیش بیاد که خب حالا که روشش رو به ما یاد دادی چیکار کنیم که این فاصله تو ذوقش زدن و برگشت دوبارش طولانی تر بشه؟!!!

دوستان دقت کنید که همون طور که گفتم این غریزه فراموش کاره !!! شما با تو ذوقش زدن یه کار مثبت دیگه هم میکنین !!!! اونم شرطی شدن مثبت هست !!! چیزی که خیلی ها دنبالش و راهش رو نمیدونن !!! شما وقتی این غریزه رو از خودتون میرونید یا همون تو ذوقش میزنید با تکنیک ها اون یاد میگیره که سمت شما نیاد یا خییییییییلی کم بیاد!!! در واقع ذهن شما شرطی میشه به این که کلا شهوت بی مورد نمیاد سراغتون !!! یعنی ذهن شما شرطی مثبت میشه به این که خب این آدم با هر چیزی دیگه تحریک نمیشه و راحت نمیشه به خودارضایی اون رو کشوند !!!! در نیتجه با تکرار این فوت و فن در یک بازه زمانی مثلا یک ماهه (هرچه بیشتر بهتر) ذهن شما عادت میکنه که دیر شهوتی بشه یا اصولا خیلی کم بشه !

یه سوال دیگه هم برای باهوشا باز پیش میاد که خب اینجوری برای ما ضرر نداره وقتی تو ذوق شهوت میخوره؟!!!  پاسخ بنده حقیر اینه که شما اومدین روی فکرتون کار کردین اما این کار کردن رو فکر بیشتر برای زمانی هست که شما در بیداری به سر میبرین و دلتون نیمخواد وسوسه بشین دائم و هی از این بترسین که ممکنه همین روزا شکست بخورم !!!! در واقع شما در بیداری ذهن خودتون رو پرورش دادین و رشد کرده !!! دیگه اون ذهن دست و پا چلفتی نیست که یه بچه باشه و هر روز سر چیزای بی مورد وسوسه بشه و شکست بخوره !!! ولی خب راه دفع این منی باید یه جوری باشه خب!!!!

راه دفع منی میشه محتلم شدن در خواب !!! شما چه شهوتی بشین در بیداری و چه نشین به محضی که بدن اسپرم به حد کافی تولید کنه در خواب به مغز شما فرمان خارج کردن اون رو میده و شما جنب یا همون محتلم میشین در خواب که کاملا پاک هست و هیچ گناهی نداره که شما بخوایین خودتون رو سرزنش کنید و دوم اینکه نیاز نیست از اول شروع کنید و ادامه دوره ترک رو میرید و فقط یه غسل جنابت بر شما واجب میشه و سوم اینکه این جنب شدن بر عکس خودارضایی بسیار برای بدن مفیده و خطر ابتلا به سرطان پروستات رو کاهش میده !

پس با استفاده از تکنیک هایی که در روش ترک وجود داره و با استفاده از راهکارهایی که با تجربه خودتون به دست آوردین هر وقت جرقه ی وسوسه شدن توی ذهن قشنگتون شکل گرفت بزنید توی ذوقش و مصمم تر بشید برای ترک !!! خواهید دید بعد از مدتی شهوت سراغ شما نمیاد !!! برای همینه افرادی که روش ترک رو مصمم و مو به مو و دقیق و با انگیزه بالا شروع میکنن هرچه از روزهای ترک میگذره شهوت کمتری سراغشون میاد !!! البته هستن دوستانی که مثلا اوایل ترک شهوتی نمیشدن ولی در روزهای مثلا مثلا 17-18-19 و... شهوت میومد سراغشون !!! میدونید چرا؟؟؟ مطمئن باشین برای حتی شده یک ثانیه اجازه دادن که تحریک بشن یه کوچولو و بعد از این بوده که وسوسه ها در روزهای بعد هم ادامه داشته !!!

یادتونه توی پست (توصیه های لازم برای لحظات قبل از خودارضایی ) گفته بودم نفس مانند یه اژدهاست که خوابه !!!....پس با این روشی که گفتم همیشه اونو بخوابونید !!!! هر شخص یه اژدها داره !!! این اژدها زیاد هم ترسناک نیست و مطیع فرمان شماست ولی اگر بهش رو بدین دیگه پرو میشه !!!

امیدوارم همه مجردها اژدهاشون خواب بمونه تا گناهی نکنن و پاک برن سمت متاهل شدن و کامل شدن دینشونن !!

شادی دل عزیز زهرا صلوات

یا علی

کوچیک همه رضا

اگر فوت و فن پیروز شدن 1 رو نخوندید میتونید در لینک زیر اونو هم بخونید :

کلیک کنید