دوستان توبه نودوچهاری سلام
حال و احوال؟ اوضاع به کامه؟
خب بذارید ببینم طرفدارای مصاحبه هامون کجای مجلس نشستن..؟
ماشاءالله چه زیادم هستینا :)))
بفرمایید این شما و اینم یه مصاحبه دلچسب با یکی از کاربرای خوبمون👌
 
 
سلام
پاکیتون خیلی خیلی مبارک، امیدواریم توی همه مراحل زندگی موفق باشین و پاکیتون ابدی ابدی باشه.
خودتون رو معرفی میکنین؟
سلام خدمت شما و کاربران خوب سایت
محمد هستم که با نام کاربری محمدH در سایت فعالیت داشتم
41 روزه که پاکم.
 
 خب محمد عزیز مدت ابتلاتون و سنتون رو هم به ما میگید؟
از کلاس هشتم شروع به این کار کردم تا الان که پشت کنکوری هستم میشه 6 سال 
و 18 سالمه.
 
 بفرمایید ادامه مطلب... 
 
 از کی تصمیم گرفتید که این بیماری رو ترک کنید؟
 یک سال بعداز این که خودارضایی میکردم به خودم اومدم و دیدم که خیییلی تغییر کردم دیگه اون شور واشتیاق قبلا رو نداشتم، دیگه زندگی رو دوست نداشتم و..... تغییراتی هم در بدنم ایجاد شده بود که نه تنها خودم بلکه دیگران هم این وضعیتم رو میفهمیدن مثل کبودی زیر چشمام، سیاه شدن پوست صورتم، افسردگی و....
همین جور تلاش کردم برای ترک. 5 ماه ترک کردم،1 ماه ترک کردم اما فایده ای نداشت چرا؟ چون هنوز دوست داشتم این کارو انجام بدم هنوز اون شیرینیش داخل بدنم بود. تا اینکه چشم گذاشتم رو هم دیدم 6 سال دارم این کار رو میکنم
 
 در راه این پیروزی چه کسانی و چه چیزهایی کمکتون کردند ؟ تاثیر سایت ما چقدر بود؟
اول خییییلی خییییلی از خدا تشکر میکنم چون اگر پشتم نبود شاید یک روز هم نمیتونستم ترک کنم.
دوم تشکر میکنم از اهل‌بیت که واقعا کمکم کردن در راه رسیدن به پاکی و شیرینی گناه نکردن رو بهم دادن.
سوم تشکر ویژه میکنم خدمت شما و سایت خوبتون. واقعا یکی از حسرت هایی که مردگان ما میخورن اینکه چرا بیشتر به دیگران کمک نکردن ببین چقدر مقامش بالا هست. روش های ترک رو نه یک بار نه دو بار بلکه صدبار خوندم دیگه حفظ شدم ومیدونم موقع هر تحریک باید چکار کنم. واقعا اگر کسی بخواد بخواد بخواد ببین سه بار تکرار کردم ترک کنه این روش ها عالی هستن.
 
 سلامت باشید، ما از شما ممنونیم که با تلاشی که در جهت تغییرات مثبت دارید، دنیا رو زیباتر میکنید. 
پاکی چه حسی و داره و اونو به چی تشبیه میکنین؟
واقعا حسی هست که قابل توصیف نیست شما یک لحظه فکر کن هر روز از زندگی رو دوست داشته باشی ، دوست داشته باشی بیشتر زندگی کنی،مردم بیشتر دوست داشته باشی،محبت دیگران رو بیشتر حس کنی. 
همه کارها سرجای خودش هست، گرفتاری ها کمتر هست، از همه مهم تر اینکه ازخودت ، از کارات، از زندگیت خوشت بیاد،
و مهم تر از این خدا و اهل‌بیت از دستت راضی هستن چرا ؟چون تو یک گناه کبیره رو ترک کردی و الان فکر جبرانی.
 
 در طول دوره ی ترک کدوم کار خودتونو بیشتر دوست داشتید و الان دوست دارید اون کار رو ادامه بدید؟
یکی از هدف هام اینکه به دیگران به جوان های خوب کشورم که شاید ناخواسته داخل این.......نمیدونم اسمشو چی بزارم گیر کردن کمک کنم.
واقعا سخته بخوای داخل محیطی باشی که از هر طرف موقعیت گناه فراهم بعد پاک دامنی پیشه کنی.
با این حال سعی میکنم داخل شبکه های مجازی یا اگر شما صلاح بدونین داخل سایت شما فعالیت کنم.
 
 بسیار هم عالی، دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟
واقعا اولین دوره ای بود که لغزش کم داشتم و به خودم نمره 19 میدم یک نمره هم به خاطر کم کاری هایی که خودم کردم،کم میکنم.
البته با اجازه شماEmoji
 
 اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.

گناه : باتلاق
خدا : پشتیبان و یاور همیشگی
توبه 94 : مکان امن برای دوری از گناه
امام زمان (عج) : تنها و آوارهEmoji
پاکی : مسیر خوشبختی
  
 در زندگیتون بعد از ترک تغییری رو احساس کردید ؟ 
موقعی که تصمیم گرفتم ترک کنم مشکلاتی زیادی داشتم و به خودم گفتم اینا دلیل نمیشه که بخوای ترک نکنی.(به نفسم جواب دادم)
شکر خدا الان هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ بدنی خیلی تغییر کردم.
شاید باورتان نشه ولی از زمانی که ترک کردم احساس میکنم دیگران دوست دارن بیشتر باهام باشن.پدر و مادرم بیشتر از قبل منو قبول و دوست دارن.
 
 خیلی از کسایی که قبلا باهاشون مصاحبه کردیم اعتقاد داشتند بعد پاکی 40 روزه حضور خدا رو بیشتر حس میکنند ، شما هم اینو حس کردید ؟
بله همون طور که گفتم احساس میکنی یکی همیشه هوا تو داره و تمام کارهات سر جای خودش هست. یعنی گرفتاری و مشکلات کمتر هست.
 آیا در سایر چله ها شرکت کردید یا قصد شرکتشو دارید ؟؟
چله اولم که ترک این عمل بود داخل سایت شرکت کردم.
و اگر وقت کردم اینجا و اگر نه خودم میخوام چله کنترل زبان رو شرکت کنم. چرا؟
چون زبان سرخ سر سبز را میدهد برباد.
 
 مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین، چه چیزهایی بودن؟ و چطور تونستین بر اونها غلبه کنین؟
اول اینکه من اعتیاد داشتم به فیلم های مستهجن و داخل این چله یک بار اونم از سر نادانی دیدم و بعد از اون گفتم دیگه بسه و دیگه ندیدم.
دوم فکر گناه بود که خیلی آزارم میداد. زنای ذهنی زیاد داشتم.
سوم بیکاری.
 
راهکار برای 1: 
به هیج عنوان داخل اتاق یاخانه تنها نباش.
به این فکر کن که بعدش خودارضایی.
خودتو مشغول کن به یک کار.
به این فکر کن که داخل زندگیت تاثیر میزاره
و اینم بگم که هیچ موقع خودتو محدود نکن چرا؟چون باید باشد و بگوید نمی بینم.تو که همیشه نمیتونی خودتو محدود کنی آخر یک روز موقعیتش فراهم میشه.پس کار کنید روی خودتون به فرض مثال:بگو من تا یک هفته داخل این بازی نمیرم،یا اینکه تایک هفته سیب نمیخورم،بااین کاریک تو دهنی بزن به نفست. دیدی یکی خیلی پررو هست ازش خوشت نمیاد نفس هم همین جور هست اگر بهش رو بدی روزگارتون رو سیاه میکنه.
 
راهکار برای 2:
آقا یا خانوم ببین دارم میگم تا فکر نکنی گناه نمیکنی.
همه چیز از پر و بال دادن به یک فکر کوچک شروع میشه.
خدا راهکار داده میگه:(دیگر به کار های زشت و آشکار نزدیک نشوید ببین میگه نزدیک نشوید)
یک پرتگاه حساب کن من تا نرم نزدیک اون که نمی افتم هرچی نزدیک تر بشم خطر افتادنم بیشتره. 
شاید اگر فقط همین فکرتو کنترل میکردی دیگه نیازی نبود کاری انجام بدی برای ترک این عمل.
 
راهکار برای 3:
ببین جوان نباید بیکار باشه بیکاری باعث میشه تو زنای ذهنی کنی،فیلم ببینی،خودارضایی انجام بدی و.....
یک رشته ورزشی که علاقه داری شرکت کن.
برای تمام طول روزت برنامه ریزی کن.
داخل یک کتاب خانه ثبت نام کن. حتما هم نباید کتاب درسی بخونی،کتاب های فرهنگی زیاد داریم مثل:بهترین کتابی که خوندم و دارم میخونم کتاب سلام بر ابراهیم 1و2
 
 به نظر شما چرا برخی افراد هر چه تلاش میکنن اما حس میکنن فایده نداره و به نتیجه نمیرسن؟
خیلی رک بگم نمی خوان بعد از تحریک یک حس ناامیدی بهشون دست میده و به تمام پیامبرها هم قسم میخورن که دیگه این کار رو نمی کنن اما چند روز دیگه می بینی بازم انجام دادن واز زمین زمان هم شاکی هستن که ما نمی تونیم ترک کنیم
ببین عزیزم یک سیب رو در نظر بگیر من تا اراده نکنم که نمی تونم این سیب رو بخورم.
وقتی نمی خوای وقتی هنوز از ته دل دوست داری این کار رو انجام بدی چطور میخوای ترک کنی.
اول سایت نوشته برای ترک باید یک توبه ای مثل حضرت حر در کربلا کرد.
 
 بعد از این پاکی حاضرید چیکار کنید که 1 نفر یا چند نفر خوشحال بشن و اونو ظرف دو هفته برای ما بفرستید تا ما اونو در سایت قرار بدیم ؟
چیز خواصی در نظر ندارم
 
 احساس خوشبختی میکنید عمیقا ؟؟
بله خیلی زیاد.
 
 خدا رو شکر
اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید.
فقط می خوام بگم زندگیتو نابود نکن اگر من این مصاحبه رو انجام دادم فقط به خاطر این بود که بهت بگم میشه با خدا بود میشه گناه نکرد.
یادت نره داری چکار میکنی شوخی نیست گناه کبیره هست،که امام صادق گفت اگر چنین فردی را بشناسم با او هم سفره نمیشوم،
وقتی این کار رو میکنی زمین و زمان نفرینت میکنن چطور می تونی بعدش زندگی کنی.
به این فکر کن بگو ما یک امام داریم چرا نمیاد؟ به کار خودت فکر کن،امام زمان من و شما رو ببین بیاد، امام زمان عباس می خواد تابیاد،دیدی برای امام زمانش چکار کرد،حالا ما یک گناه نمی تونیم ترک کنیم واقعا زشته،کسی که مولاش علی باشه واقعا زشته.
این تن تو لایق آتش نیست         آن را جز برای بهشت نده
 
و در آخر از طرف کادر توبه 94 ازتون تشکر میکنم بابت اینکه وقتتون رو به ما دادید برای این مصاحبه و امیدواریم که در تموم مراحل زندگی سربلند باشید
تشکر میکنم از شما وسایت خوبتون و ممنون هستم که لطف کردیداجازه دادید داخل مصاحبه شرکت کنم.
من مات ولم یعرف امام زمانه مات میته جاهلیه
(هرکس بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است)