ابتدا این مطلب رو بخونید و برسید به آخر همین مطلب که رسیدید که براتون یه مژده گذاشتم ...هرکسی هستی و اومدی اتفاقی اینجا اینو بدون که خدا خیلی دوست داره چون قراره یه تغییر بزرگ توی زندگیت بیوفته !!!!!!!!!! اینا رو بخون اگه دوس داشتی و بعدش برو اخر همین مطلب.لطفا از خط زیر رو بخونید و برسید تا آخر

من برای ترک خودارضایی ، راههای زیادی رو امتحان کردم ، با بعضی از این روشها یه مدتی دووم آوردم ، اما دوباره توبه شکوندم ، در طول این سالهایی که گرفتار خودارضایی هستم ، بهترین راهی که برای ترک استمنا ، امتحان کردم و صد در صد در من جواب داده ، روش پیشگیری از قرار گرفتن در موقعیت گناه بوده وهست ...

تمام راهکارها و روشهای ترک ، زمانی جواب میده که شما این روش پیشگیری رو رعایت کنید ، بدون پیشگیری ، ترک کردن خودارضایی محاله ...

من از وقتی که این روش رو برای ترک دارم اجرا می کنم ، تا حالا استمنا نکردم و توبه ام شکسته نشده ...

پیش خودم خیال کردم که خودم این روش رو کشف کردم ، تازه اون هم بعد سالها گرفتار خودارضایی بودن !

برای مشاهده ی کامل پست به ادامه مطلب ماجعه فرمایید

الآن تازه فهمیدم خدا حدود 1400 سال پیش این روشو در قرآن پیشنهاد داده بود ، قسمتی از ...

آیه 151 سوره انعام  رو بخون :

... و لا تقربوا الفواحش ما ظهر منها و ما بطن ... ذلکم وصاکم به لعلکم تعقلون

... و دیگر به کارهای زشت آشکار و پنهان نزدیک نشوید ... خدا شما را به این اندرزها سفارش نموده ، باشد که تعقل و فکر کنید

در این آیه ، خدا نگفته کارهای زشت نکنید ، بلکه گفته نزدیک نشوید ، این حرف خدا هزاران حکمت و رمز و راز داره ...

این یعنی اینکه نزدیک شدن و قرار گرفتن در موقعیت گناه همانا و گناه کردن همانا ، دیر یا زود داره ، اما سوخت و سوز نداره ...

این دیگه حرف من که نیست ، حرف خدایی است که من و شما رو آفریده ، احساس نمی کنید خدا یه چیزایی از ما میدونه که این حرف رو زده : نزدیک نشوید ، نزدیک نشوید ...

به آخر ترجمه  آیه بالا  توجه کنید :

خدا شما را به این اندرزها سفارش نموده ، باشد که تعقل و فکر کنید ...

خدا یه حرفی زده ، حالا آخرش دوباره تاکید کرده که این نصیحت و اندرز من به شما هست ، امیدوارم یک ذره بهش فکر کنید ...

برادر و خواهر من ، از هر شرایطی که قرار گرفتن در اون شرایط ، تو رو به خودارضایی کردن نزدیک میکنه ، دوری کن ...

بارها مثال زدم و دوباره مهمترین هاشو براتون تکرار می کنم :

تو خونه تنها نمون ، اگر به هر دلیلی تنها موندی ، در اون لحظات تنهایی ، کامپیوتر رو روشن نکن ، نمیگم به اینترنت وصل نشو ، میگم اصلا کامپیوترو روشن نکن ...

روشن کردن کامپیوتر در تنهایی برای گرفتاران خودارضایی ، یعنی نزدیک شدن به گناه ، هر چند نیت و قصد بدی نداشته باشید ، اصلا ریسک نکن ...

 

* درب  اتاقی که کامپیوترت اونجاست ، به هیچ وجه نبند ، بگذار درب اتاق باز باشه ...

دقیقا همون لحظه ای که درب اتاق رو میبندی ، یعنی شرایط رو برای گناه کردنت مهیا کردی ، حالا فقط کافیه اراده کنی برای خودارضایی کردن ...

 

* بعد از 12 شب ، اینترنت کانکت نشو ...

جنس شیطان از تاریکی و ظلمانی بودن هست و در تاریکی و سیاهی شب کارشو بهتر انجام میده ، تا حالا دقت کردید خیلی از گناهها در شب و در خلوت و تاریکی شب انجام میشه ، تا حالا دقت کردید بساط خیلی از فساد ها و خوشگذرانی کشورهای خارجی ، در شب هاست !

تصور کن بعد 12 شب تو اتاقت نشستی ، شاید خانواده ات هم خواب باشند ، شاید اولش نیت بدی از اینترنت اومدنت نداشته باشی ، اما فقط یه وسوسه کوچیک کافیه تا گناه کنی ، چون همه چیز برای گناه کردن مهیاست ...

 

چت نکن ، حالا چه با یاهو مسنجر و چه با هر برنامه دیگه ای ...

چت کردن یعنی نزدیک شدن به موقعیت گناه ، دوباره تکرار می کنم شاید هیچ نیت بدی نداشته باشی ...

 

با جنس مخالفت دوستی نداشته باش ...

این حرف زدن ها یعنی به گناه نزدیک شدن ، نمیدونم شاید بعضی ها باشند که عفت حضرت یوسف (ع) رو داشته باشند ، نمیدونم ! اکثرا نیت ازدواج در کار نیست ، فقط برای خوشگذرانیه ، کلمه به کلمه حرفهایی که زده میشه گناه هست و معمولا قربانی اینگونه دوستی ها ، دخترها هستند ؟

 

فیلترشکن لعنتی رو از کامپیوترت پاک کن ، چه جوری اینو باید بگم نمیدونم !؟

با وجود فیلترشکن فقط چند کلیک فاصله داری تا سایتهای مستهجن ، یعنی اینقدر نزدیکی و خودت خبر نداری ، شایدم داری و بی خیالی ...

 

و دهها موقعیت دیگر نزدیک شدن به گناه که خودتان فکر می کنید ...

فقط یک هفته این توصیه خدا در قرآن رو اجرا کن ، ببین چی میشه ؟ امتحان کن ، ضرر که نداره ، خدا داره به ما میگه نزدیک نشو ...

در کنار تمام این احتیاط ها و رعایت این توصیه ها ، میخام یک سفارش دیگه ای  رو اول به خودم و بعد به شماها بگم که اونو اجرا کنیم و در موقعیتش قرار بگیریم ...

نمیگم برید فلان دعا رو بخونید ، نمیگم برید فلان عمل مستحب رو انجام بدید ( البته که انجام دادنش بهتره و خدا رو خشنودتر میکنه ) ، میخام از یک چیزی که خدا برامون واجب کرده حرف بزنم ...

امام صادق وقتی داشت از دنیا میرفت ، اصحاب و خانواده اش اطرافش جمع شده بودند ،تصور کنید یه آدم معمولی در آخرین لحظات عمرش ، حتما یک چیز مهمی رو به اطرافیانش میگه ، مهمترین چیز ...

حالا امام صادق (ع) که امام معصوم هست ، آخرین حرفش در این دنیا ، چه بود ؟ سفارش به نماز بود ...

امام علی (ع) در هنگام خواندن نماز صبح ضربت خوردند و امام حسین(ع) در آخرین لحظات عمرشون ، نماز ظهر رو به جماعت و در اول وقتش خواندند ، دقیقا دقایقی قبل از اینکه سر مبارکشون رو از تنشون جدا کنند ...

این نماز چی هست ، خدا فقط میدونه ، چه اسراری داره ، فقط خدا میدونه ...

برادر و خواهر من ، به نظر من نخوندن نماز نامردیه ، این همه خدا بهت نعمت داده ، حالا بهت گفته نمازت رو بخون به نفع خودته  ...

روایت داریم اولین سوالی که در قیامت از هر آدمی می پرسند ، از نمازش هست ، حالا تصور کن چه تعداد آدم ، سر همون اولین سوال کم میارن !!!

همینطور که در شرایط گناه قرار نمیگیری ، همینطور نمازهایت رو بخون ، مطمئن باش جای دوری نمیره ..

 

 

اما الان میخوام یه روش به شما یاد بدم  که هیچ جای دنیا اونو پیدا نمکیند و 100 درصد تضمینی باهاش ترک میکنید ...لطفا روی نوشته ی زیر کلیک کنید :

                       بهترین روش دنیا برای ترک جلق یا خودارضایی 100 درصد واقعی

 

نظر فراموش نشه لطفا