http://s7.picofile.com/file/8266495126/45120365319766109186612541434217722.jpg

سلام

داداش یاسین هستم سعی می کنم کوتاه بگم و زیاد وقتتون رو نگیرم خواهش می کنم کل مطلب رو بخونید قول میدم زیاد وقتتون رو نگیرم.

در قسمت اول این موضوع مقدمه ای از مبارزه با شیطان به همراه مثالی را بهتون گفتم

یک سری نکات درباره ی این موضوع هست که باید آنها رو حتما بدونید:

کسانی که در حال ترک هستند باید بدونند که هیچ وقت شیطان آنها را رها نمیکنه

اون وظیفه داره شما رو گمراه کنه... شما رو نامید کنه... شما رو از هدفتون دور کنه

 برای مشاهده کامل متن به ادامه مطلب بروید

پس ما باید برای کنترل اون باهاش بجنگیم...مبارزه کنیم... فراریش بدیم...از خودمون خسته اش کنیم...

این یک واقعیت هست نباید اجازه بدیم هر کاری که اون بخواد  انجام بدیم و جسم روح ما مثل خمیر بازی دست اون باشه.

جسمم مال من هستش روحمم متعلق به من هستش 

من برای خودم تصمیم می گیرم

خدای من اختیار آنها رو به من داده  پس چطوری بیام اختیارشون رو به شیطان بدم.

لعنت خدا بر شیطان رانده شده

شما میتونید مثل آب خوردن شیطان رو شکست بدین.

هر موقعه وسوسه شدین بدونید شیطان اومده سراغتون...بدونید کنترل جسم و روحتون رو گرفته...بدونید براتون یه نقشه کشیده...بدونید میخواد شکستتون بده...سریع دست به کار بشین ذکر بگین و باهاش شروع به حرف زدن کنید

بهش بگین برای چی اومده

و نقشه اون رو متوجه شدین و راهی جز فرار نداره

بلند شین و راه برین  در عین راه رفتن باهاش حرف بزنید با قدرت

کم نیارید اجازه ندین نقشه اش رو عملی بکنه

حاضر جواب باشید

قدرت الهی پشت سر شما وجود داره  و شما رو تنها نمیزاره(خداوند شنوا و بیناست)

شما اشرف مخلوقات هستین  

شما تنها آفریده ی صاحب اختیار خداوند هستین

سوره ی کوتاهی از قرآن بخون حتی یک آیه

دوباره بر میگرده

شیطان رو ضعیفش بکنید

نزارید شیطان زیاد صحبت بکنه

شما توی حرفش بپرید و جواب بدید

تا میتونید باهاش با طنز صحبت کنید و سر به سرش بزارید

خواهید دید چطور شما رو رها میکنه

شیطان به طور موقت شما رو رها میکنه و میره تا یک نقشه ی جدید برای شما طراحی کنه

پس همیشه و همیشه آماده باشین.

دوباره میگم و خواهم گفت : ابزار جنگ (روش های ترک سایت) به شما کمک میکنه با اعتماد به نفس و قدرت بالا با شیطان روبرو بشین. اون رو مثل آب خوردن شکست بدین.

التماس دعا

داداش یاسین


 مبارزه و جنگ با شیطان(1)