به نام خداوند بخشنده ی مهربان

.....................

سلام چطورین یا نه؟

یه متن خوب براتون آوردم در نوع خودش بی نظیره(چه نوشابه ای برا خودم باز کردم😂😂😂)

برید به ادامه مطلب تا بخونید جریان چیه

میدونین خیلی دلم میخواد بیام بگم توی یه هوای آفتابی تو باغ خانوادگیمون نشستم پشت لب تاب(لپ تاپ شایدم لب تاپ یا لپ تاب!)و با لباس لاکچری که تنمه دارم و میخوام یه متن سُو اِمیزینگ اند واندفول(1)(ر تلفظ نمیشه) بنویسم...
ولی متاسفانه دقیقا توی وضعیت متن قبلی(یه حس خوب) قرار دارم منتها با این تفاوت که این بار عین مار چنبره زدم روی کیبورت در حالی که یه نمکدون و یه روغن فندق روی میزمه!

آره هنوزم همونجا هستن منتها جاشون یکم تغییر کرده خخخخ

خب از شرح وضعیت بگذریم چون میدونم روزه همتون رو گرفته و اعصاب پعصاب تعطیل شده پس تا توی کامنت ها بنده رو مورد نوازش قرار ندادید میرم سر اصل مطلب😐😐😐😐

اصولا همه ی ما عالم و آدم و تمام بشریت رو در مشکلات زندگیمون مقصر میدونیم جز خودمون!

اینکه من خ.ا میکنم تقصیر دوستمه که بهم فیلم های مستهجن داد

اینکه من درس نمیخونم تقصیر بقیه ست که مسخرم میکنن و انگیزه ام کم میشه

اینکه من ترک نمیکنم تقصیر مدیراست که خوب بهم رسیدگی نمیکنن

اینکه ارادم کمه بخاطر اینه که پدر و مادرم منو با اراده تربیت نکردن

اصولا همه مقصر هستن جز من!

ببین منو کیو میخوای گول بزنی؟؟؟

تا زمانی که اشتباهات رو گردن اینو اون بندازی چیزی حل نمیشه انقدر دنبال مقصر نگرد

هر اتفاقی که توی زندگی ماها میفته 
نه خدا مقصره 
نه مردم 
نه بقیه 
بزار باهات رک باشم

فقط خودمونیم که مقصریم .

اینکه من تبدیل به اون چیزی که دوس دارم نمیشم تقصیر خودمه چون درست تلاش نمیکنم
اینکه من بعد یه مدت درسمو ول میکنم تقصیر خودمه چون جا زود جا میزنم
اینکه من بی اراده یا تبنلم بخاطر اینه که به نفسم هی بها میدم واسه همین ضعیف میشم
چطور بقیه اتفاقات زندگی اینکه امروز چی بخورم کجا برم چی ببینم دست خودمونه
به مشکلاتمون که میرسه مقصر بقیه هستن؟
نه داداشم
نه خواهرم
مقصر فقط خودمونیم همین و بس
بزار حجت رو بر شما تمام کنم حتی در اتفاقات غیر قابل پیشبینی(مثل طوفان زلزله و...)
این نوع واکنش ما به اون حادثه هست که باعث میشه ما زنده بمونیم یا بمیریم!
ینی اینجا هم داریم خودمون تصمیم میگیریم
اگه جا میزنی تقصیر خودته اگه کم میاری اگه به اون چیزی که میخوای نمیرسی تقصیر خودته کار نشد نداره ولی الان شاید بگی نمیشه و...
میدونی چرامیشه؟؟؟ این حدیث رو بخون تا متوجه بشی
................
ازت میخوام 3 بار این حدیث رو با صدای بلند بخونی
از یه جایی به بعد باید تصمیم به تغییر بگیریم 
گاهی واقعا نیازه که خودمون رو عاداتمون رو رفتار هامون رو نگرشمون رو تغییر بدیم
پس به جای اینکه انگشت اشاره رو به سمت دیگران بگیریم خودمون رو مقصر بدونیم
درست بده ؟
بجنگ که بهترش کنی
ارادت ضعیفه ؟
تمام تلاشتو بکن که قویش کنی
خوب تربیت نشدی؟؟؟
خب الان که میدونی،ماشالله منبع اطلاعات که کم نیست پاشوووخودتودرست کن اینقدرنگوخانوادم مقصرن،دوستام مقصرن،فلانی مقصره😏خودت مقصری😊

 

اولین گام تغییر قبول کردن اشتباهاتمونه
گام اول
قبول کنم مقصر و باعث تمام مشکلات زندگیم خودم هستم
گام دوم
اشتباهاتم رو پیدا کنم(چه عیب های شخصیتی چه اشکالات کاریم) و برای تغییرشون برنامه ریزی کنم
گام سوم
طبق برنامه ریزیم عمل کنم و انقدر ادامه بدم تا پیروز بشم
پس برای تغییر اول باید قبول کنی مقصر خودتی
تازمانی که داریم ضعف هامون رومیندازم روگردن یکی دیگه،موفقیت غیرممکنه،،،،،
پ ن
1-so amazing and wonderful
تلفظش هم روی گوگل پیدا کردم خخخ
2- اگه می بینی لحنم یکم تنده بخاطر اینه که بهمون بربخوره
هم خودم هم شمایی که داری این متن رو میخونی
3-ان شاءالله با توکل بر خدا و اگه خدا بخواد در مورد تفاوت تلاش کردن واقعی و اونچیزی که مردم فک میکنن تلاش کردنه یه پست میزارم
4-تشکر ویژه دارم از مدیر خوبمون نارین خانوم
دلیلش هم اینه که این پست رو بر اساس حرف های ایشون که به یکی از کامنت ها پاسخ داده بود نوشتم و از حرف هاشون توی بخش هایی از این متن استفاده کردم
5- و یه تشکر ویژه ی دیگه از صبا خانوم مدیر خوبمون صبا خانوم که با متن خوبشون باعث شدن من یه سری نکات دیگه به پست اضافه کنم و از کمکشون بهره بگیرم :)
خوب تربیت نشدی؟؟؟خب الان که میدونی،ماشالله منبع اطلاعات که کم نیست پاشوووخودتودرست کن🌻اینقدرنگوخانوادم مقصرن،دوستام مقصرن،فلانی مقصره😏خودت مقصری😊تازمانی که داریم ضعف هامون رومیندازم روگردن یکی دیگه،موفقیت غیرممکنه،،،،،

برگرفته شده از tobe94.blog.ir