به نام ایزد یکتا 

سلام و درود و ۳ رود

اگر مطلب " عبور از خط قرمز زندگی " مطالعه کردید ؛ این مطلب مکمل اون هستش . 

کسایی که اون مطلب رو متوجه نشدن با این یکی کامل براشون جا میوفته !

البته بگم من مطلب رو از خودم در نکردم (قبلش تحقیق کردم روی متن ) .

توجه به ادامه مطلب

 

خیلیا رو دیدم میان پیام میذارن زندگیم فلانه و دلم شکسته و فلان مشکلو دارم ؛ چرا من ؟ چرا باید سر من بیاد این مشکلات ؟ 

خودمون فقط مقصریم 

فقط خودمون

هیچ کس دیگه مقصر این اوضاع نیست 

انقد راحت گذاشتیم یک سری افراد با ذهن های ما بازی کنن و به روشی که دلشون میخواد مارو برنامه ریزی کنن 

دلار !! طلا !! سکه!!! گرونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینا فقط بهانس که تو خودتو گول بزنی که تلاش نکنی ، اگر الان اوضاع مالی به شکلی هست که بالا رفتن قیمت دلار باعث شده زندگیت بهم بخوره تنها یک دلیل داره و اونم اینکه الان پول نداری ، دلیلی هم که الان پول نداری فقط یک چیزه ، اینکه ذهنت مشکل داره عزیز من ، پر شده از انرژی های منفی 

به نظر من هر آدمی که تو ثروت نیست ، تو آرامش نیست ، خوشبخت نیست ذهنش مشکل داره و باید تحت درمان قرار بگیره ، درمانشم فقط یک دارو باید برای این شخص در نسخش نوشت ، 

#تزریق_انرژی_مثبت_به_شاه_رگ

مطمن باش ، من بهت قول میدم اگر در جریان انرژی مثبت قرار نگیری 10 ساله دیگ هم روزو شب از بی پولی ناله میکنی فقط خودت ضرر میکنی و به خانوادت آسیب میزنی .

کاش یک فرهنگی جا بی افته که همه ادمین های کانال ها زیر تک تک پست هایی که میزارن همچین جملاتی بزارن تا با کمک هم ذهن تمام افراد و هدف قرار بدیم تا برای رسیدن به موفقیت قدم بردارن نه دست کشیدن از تلاش .

#من_موفق_هستم 

#من_میتونم 

#من_به_خودم_ایمان_دارم 

#من_ثروتمند_هستم 

#من_به_تواناییهای_خودم_ایمان_دارم 

#من_معمار_موفقی_هستم 

#من_به_توانایی_خودم_ایمان_دارم 

#من_شاد_زندگی_میکنم 

#من_برای_موفقیت_افریده_شده_ام 

#من_بهترین_تصمیمات_را_میگیرم 

#من_به_هر_چیزی_بخام_میرسم 

#من_میدونم_که_میتونم_واز_پسش_برمیام 

#من_به_تمام_ارزوهام_میرسم 

#من_دست_به_خاکستر_بزنم_طلا_میشه 

#من_به_همه_رویاهای_زندگیم_میرسم 

#من_خدارا_دارم

خب ! 

رفیق میخوام بهت یه چی بگم .

اولا هیچ ادمی نیست که توی دنیا مشکل نداشته باشه .

یکی مشکل مالی داره ، یکی بیماری و مشکل مالی ، یکی مشکل مالی و بیماری و درسی ، یکی کلی پول داره ولی سرطان داره ، یکی پدر از دست میده ، یکی مادر ، یکی خواهر ، یکی برادر ، یکی همشو با هم از دست میده . 

کدومش بدتره ؟ 

کدومش سخت تره ؟ 

هر کدومش به نحوی سیستم زندگی رو مختل میکنه .

بنظر خود خداوند ✌

"شکر گزار داشته هات باش " 

اگه حالت بی دلیل بده اشکال از توعه نه از خدا و زندگی . 

اگه دم به دیقه بد میاری مشکل از کارایین که میکنی نه خدا زندگی . 

اگه گم شدی توی هوسات مشکل از توعه . 

اگه شب با گریه میخوابی مشکل از توعه .

نمیدونم پیش خودت چی فکر میکنی در اخر .

ولی بدون که :

خدا میگه همونطور که تو یه خدا داری فکر کن منم فقط تو رو دارم بنده ی خوشگلم .

انوقت من و ما میریم جلوی اینه صد تا فحش میدیم به خودمون که چرا لاغرم ، چرا چاقم ، چرا فلان ، چرا بهمانم . 

اخرشم میرسیم به سوال چرا من ؟ 

میدونی چرا تو ؟ 

"چون خدا واسه هر کی یه سکانس برید" 

میری خودتو با دوستت مقایسه میکنی ؟ 

این چه کاریه اخه ؟ 

" دوستت خودشه و تو هم خودتی "

درک کردن مطلب "چرا من" لازمش اینه که بفهمی این چرا ها از کجا میان . 

چرا های ذهن ما از منبعی سرشار میاد که اگر بخوای بشکافیشون هزار تا چرای دیگه میندازه جلو رات . 

دقیقا همون "عبور از خط قرمز زندگی" . 

وقتی بتونی چرا من هاتو جواب بدی اونوقت مطلبی که دفه قبل منتشر شد رو میفهمی . 

برای پاسخ دادن به چرا های توی ذهنتون خداتونو بشناسید .

ببینید من قبلا هم گفتم فیلسوف بازی در نمیارم که همه چیز و به خدا ربط بدم اما انصافا خدایی روش و متود بهتر و کارامد تر پیدا کردید بگید مام استفاده کنیم .

نیست . 

به خداوندی خدا نیست ! 

اگر خدا رو بشناسی دیگه نمیگی چرا من ، میگی خدای شکرت که من این هستم .

اگر خدا رو بشناسی دیگه نمیگی چرا من ، میگی خدایا شکرت سالمم ، سرحالم ، میتونم درس بخونم ، میتونم فلان کار و کنم و .... !!

ببین دوست من !

تصویر ساختن از یک زندگی راحت و پر عشق خیلی راحت تر از ساختن جهنم واسه خودته .

"تو بهترین و برترین مخلوق خداوند هستی" 

اینو بدون هر درد و رنجی میکشی هر کی نبینه خدا میبینه ! 

هر کی درک نکنه خدا درک میکنه به قرانش قسم درک میکنه چون اگه درک نمی کرد نمی گفت "قطعا بعد از هر سختی آسانیست " .

.......

الان میخوام چنتا سوال بپرسم و ببرمت توی چالش . 

چرا هی میگیم چرا من ؟ 

جواب نویسنده : چون هدف خدا از خلقتمونو نمیدونیم 

چرا ؟ چون نمیشناسیمش 

چرا ؟ چون نمیخوایم بشناسیمش 

چرا ؟ چون اعتقاد داریم ما نمیتونیم 

چرا ؟ چون ضمیر ناخودآگاهمون باور کرده نمیتونیم 

چرا ؟ چون ما بهش فهموندیم 

چرا ؟ چون فکر میکنیم نمیتونیم 

چرا ؟ چون هیچ وقت واسه تونستن سعی نمیکنیم 

چرا ؟ ......

و هزاران چرای دیگه . 

پس دوست من ! 

بشین راجع به چراهای زندگیت فکر کن ! 

" هیچ وقت چرا های زندگی را به چراگاه تبدیل نکنیم " 

.....

حالا فهمیدی غرضم از نوشتن مطلب "عبور از خط قرمز زندگی " چی بود ؟

"درک پیدا کردن برای درک فرمانده ی ادراک "

............❤Peace out❤............

امیدوارم همیشه خوش و گودفیلینگ باشید  

موفق باشید 

ابوالفضل الحسین