سلام بچه‌ها

این مطلب مجموعه‌ای از راهکارهاست که از پست‌های کانالمون گردآوری شده

و همونطور که از اسمش مشخصه درباره جبران عوارض خودارضاییه! 

اینکه چکار کنیم تا علائمی که به خاطر خ.ا در بدنمون به وجود اومده "زودتر" بهبود پیدا کنه

بفرمایین ادامه مطلب... 

 

✔️ در این پست تعدادی راهکار وجود داره که به شما کمک میکنه تا سریعتر از عوارض خ.ا نجات پیدا کنین

✔️ مطالب این پست‌ها بعد از مدتی به روز میشه و شما می‌تونید روش‌های بیشتری رو ببینید. پس هر چندوقت یکبار به این پست سر بزنین :) همچنین میتونین با سر زدن به کانال های رسمی ما در سروش و تلگرام و جستجوی هشتگ #جبران_عوارض_خودارضایی از پست های جدید آگاه بشین.

✔️ دقت کنین که لازم نیست همه‌ی روش‌ها رو امتحان کنین، انجام تعدادیشون هم کافیه، هر کدوم که برای خودتون راحت‌تر و فکر می‌کنید تاثیرگذارتره رو انجام بدین. 

✔️ ممکنه به برخی مواد غذایی که بهشون اشاره شده حساسیت داشته باشید که دیگه خودتون باید حواستون باشه که از راهکاری که "مناسب خود شما" هست، استفاده کنین. 

✔️ توجه داشته باشین که انجام اکثر این راهکارها به صبر و ممارست نیاز داره و با توجه به سیستم هر فرد، سرعت تاثیرگذاریشون متفاوته

همونطور که این عوارض یک شبه به وجود نیومدن، با یه بار امتحان کردن راهکارها هم از بین نمیرن :)

پس باید حتما صبر داشته باشین و تا بهبود علائم به تلاش ادامه بدین

 

✔️ نکته خیلی مهم اینه که همه این مطالب تنها و تنها وقتی جواب میده که شما خ.ا رو ترک کرده باشین و یا تصمیم جدی برای ترکش داشته باشین! پس انجام این راهکارها همزمان با انجام خ.ا درست مثل آب در هاون کوبیدنه و بی‌فایدست.

 

✔️ ما اینجا بیش از 50 راهکار رو جمع آوری کردیم که برای دسترسی راحت‌تر شما به تناسب موضوع دسته بندیشون کردیم و در لینک‌هایی که این پایین👇 میبینین قرارشون دادیم. برای دیدن راهکارهای موردنظرتون کافیه روی لینک مربوط بهش کلیک کنین. 

 

این شما و این روشها؛ 

تقویت حافظه



 

درمان گودی چشم و تقویت بینایی

 


 

درمان جوش صورت

 


 

تقویت مو

 


 

تقویت ایمنی بدن

 


 

درمان گودی کمر و بهبود کمردرد

 


 

درمان بیحالی

 


 

✔️ امکان ارسال نظر فقط برای همین مطلب فعاله، پس اگر سوال یا پیشنهادی درباره‌ی هرکدوم از راهکارها داشتید، لطفا زیر همین پست کامنت بذارید. 

موفق باشین